جامعه باید در برنامه های مذهبی از اهل البیت (ع) درس بگیرد

آیت الله نورمفیدی گفت: جامعه باید در برنامه های مذهبی از اهل البیت (علیه السلام) درس بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله « سیدکاظم نورمفیدی» شامگاه امروز (سه شنبه 10 فروردین) در دیدار نوروزی شورای هیئت های مذهبی شهرستان گرگان اظهار کرد: برگزاری دوره های آموزشی به ارتقاء برنامه های هیئت های مذهبی کمک می کند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: باید اخلاق و رفتار فعالان تشکل های دینی و مذهبی در جامعه الگو باشد و این افراد باید بتوانند جامعه را با اهل البیت (علیه السلام) پیوند بزنند.

 

آیت الله نورمفیدی یادآور شد: اشاعه احادیث و روایات اهل البیت (علیه السلام) از موضوعاتی است که در جلسات هیئت های مذهبی باید مورد اهتمام قرار بگیرد.

 

وی افزود: در این راستا حضرت فاطمه الزهرا( سلام الله علیها) می فرماید اگر آنچه را که ما دستور دادیم به آن عمل کنید و از آنچه نهی کردیم خودداری نمایی از شیعیان ما هستید.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان متذکر شد: برنامه های هیئت های مذهبی باید به گونه ای باشد که افرادی که وارد جلسات هیئت های مذهبی می شوند از اهل البیت و پیامبر مکرم اسلام درس بگیرند.

 

آیت الله نورمفیدی ابراز داشت: روحانیون و مبلغانی که با هیئت های مذهبی فعالیت می کنند نیز باید آموزش ببیند تا بتوانند فعالیت های مذهبی در محلات را ارتقاء دهند.

 

وی گفت: باید به اشعار و مدیحه سرایی هایی که در مراسمات می خوانیم توجه شود و باید  این مدیحه سرایی ها بر جامعه تاثیرگذار باشد.

 

کد خبر 1041633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha