تلاش شورای هیئت های مذهبی برای حذف آسیب ها و خرافات

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: شورای هیئت های مذهبی برای حذف آسیب ها، پیرایه و خرافات اقدامات خوبی داشتند و تقریبا ۷۰ درصد از این آسیب ها در گلستان کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «نورالله ولی نژاد» شامگاه امروز (سه شنبه 10 فروردین) در دیدار نوروزی شورای هیئت های مذهبی شهرستان گرگان با نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: نماینده ولی فقیه در استان گلستان در دیدار با هیئت های مذهبی همواره به رعایت موازین اسلامی و دوری از خرافات و پیرایه ها تاکید داشتند و شورای هیئت های مذهبی در استان برای رفع این دغدغه ها اقدام کردند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: شورای هئیت های مذهبی برای حذف خرافه و پیراهه اقدام خوبی داشتند و بیش از 70 درصد از آسیب های که وجود داشته برطرف شده است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد ابراز داشت: برخی از آسیب ها هنوز پا برجا است که امید داریم با همت هئیت های مذهبی برطرف شود.

 

وی گفت: یکی از تصمیماتی که برای هیئت های مذهبی گرفتیم به کارگیری از ظرفیت یک روحانی در فعالیت های هئیت است و بالغ بر 80 درصد از هیئت های مذهبی از روحانی یا روحانی مشاور برخوردار هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان متذکر شد: در سنوات اخیر هئیت های مذهبی نقش اجتماعی خوبی داشتند و در گرگان شاهد تولید ماسک و گان و مشارکت هیئت های مذهبی در مواسات بودیم.

 

حجت الاسلام ولی نژاد بابیان اینکه هئیت های مذهبی به سمت کارهای اجتماعی حرکت می کنند، افزود: هیئتهای مذهبی ثروت خوبی برای شهر گرگان به شمار می روند و می توانند از ظرفیت هیئت های مذهبی در بحران ها استفاده کنیم.

کد خبر 1041634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha