بیش از یک هزار و ۲۰۰ پایگاه امدادرسانی در سطح کشور مستقر شده اند

قوسیان با اعلام خبر راه اندازی ۵ هزار خانه هلال احمر در سال گذشته گفت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ پایگاه امدادرسانی در سطح کشور مستقر شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « محمد حسن قوسیان» طی بازدید از پایگاه های امدادی و خدماتی جاده ای استان البرز که سه شنبه ۱۰ فروردین انجام شد گفت: از ابتدای نوروز سال جاری ۱۲ هزار امدادگر با استقرار در مسیر راه ها و موقعیت های مختلف محورهای مواصلاتی سطح کشور به مسافران و مردم خدمت رسانی کرده اند. 

 

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور افزود: امدادگران در بیش از هزار و ۲۰۰ پایگاه جاده ای خدمات امدادرسانی را به مردم و مسافران نوروزی ارائه دادند. 

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه امدادرسانی و جمعیت هلال احمر کشور اظهار کرد: بیش از سه هزار و ۳۰۰ آمبولانس همچنین خودروهای امداد و بالگرد در جریان خدمات رسانی نوروز سال ۱۴۰۰ به صورت آماده باش درآمدند. 

 

وی عنوان کرد: مشارکت و همراهی نیروهای هلال احمر، اورژانس، پلیس راه و سازمان راهداری زمینه کاهش حوادث را فراهم کرده است. 

 

قوسیان بیان کرد: از جمله اقدامات انجام شده با محوریت جمعیت هلال احمر کشور، برپایی آموزش های همگانی است که با هدف پیشگیری و کاهش حوادث انجام شده است.

 

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور خاطرنشان کرد: پنج هزار خانه هلال احمر طی سال گذشته راه اندازی شده است که این مهم بخشی از اهداف خدمات رسانی جمعیت هلال احمر است. 

 

 

کد خبر 1041640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha