اعمال محدودیت های شدید در کهگیلویه و بویراحمد/شهروندان از منزل خارج نشوند

سرهنگ صالحی گفت: شهروندان در روز طبیعت و روز ۱۳ فروردین ماه به هیچ عنوان قصد خروج از منزل های خود را نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ «سهام صالحی» امروز سه شنبه (۱۰ فروردین ماه) با حضور در محور «بهبهان-دهدشت»، ضمن تبریک سال نو، اعیاد شعبانیه و همچنین تبریک نیمه شعبان ولادت حضرت مهدی موعود(عج) اظهار کرد: پلیس در همه محورهای مواصلاتی استان حضور فعال و موثری دارد و ۱۷ نقطه استان را مورد پوشش قرار داده است.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: محدودیت‌ها با توجه به شیوع بیماری کرونا و قرمز شدن دو تا از شهرستان‌های استان از جمله شهرستان بویراحمد و گچساران به شدت اعمال خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه شهروندان در روز طبیعت و روز ۱۳فروردین ماه به هیچ عنوان قصد خروج از منزل های خود را نداشته باشند، تصریح کرد: مردم از منزل خود بیرون نیایند، چرا که مناطق تفریحی و گردشگری در سطح استان به کلی مسدود بوده و هیچ گونه خدماتی ارائه نمی‌شود، ضمن اینکه اعمال قانون از ساعت ۱۰ شب تا ۳ بامداد ادامه دارد.

 

صالحی خاطرنشان کرد: انتظار داریم هم استانی های عزیز با رعایت نکات امنیتی، بهداشتی و همکاری با ستاد مبارزه با کرونا، پلیس و مدافعان سلامت را برای شکست کرونا یاری دهند.

 

جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امید است با همکاری و هم‌افزایی مردم، نهادها و دستگاه‌های متولی در کنار اقدامات پلیس این ایام را با امنیت و آرامش کامل سپری کنیم.

کد خبر 1041647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha