کمک های مومنانه کانون زينب الكبری (س) مرغملک بین نیازمندان توزیع شد

قربانی مرغملکی گفت: اعضای کانون‌ فرهنگی هنری زينب الكبری (س) مسجد جامع دهستان مرغملک در زمینه جمع آوری و توزیع بسته‌های معیشتی برای اقشار آسیب پذیر در ایام شیوع کرونا حضور پر رنگ دارند و از پیشگامان تحقق کمک‌های مومنانه هستند.

«فرخ تاج قربانی مرغملکی» در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون‌ فرهنگی هنری زينب الكبری (س) مسجد جامع دهستان مرغملک در زمینه جمع آوری و توزیع بسته‌های معیشتی برای اقشار آسیب پذیر در ایام شیوع کرونا حضور پر رنگ دارند و از پیشگامان تحقق کمک‌های مومنانه هستند.

 

مدیر کانون‌ فرهنگی هنری زينب الكبری (س) مسجد جامع دهستان مرغملک ادامه داد: فعالان این کانون همزمان با نیمه شعبان و لبیک به فرمان رهبری در همدلی و مواسات با نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا، 50 بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کردند.

 

وی ابراز کرد:  این بسته های معیشتی شامل روغن، برنج، رب گوجه، قندوشکر، ماکارونی و حبوبات بود که توسط فعالان کانون‌ فرهنگی هنری زينب الكبری (س) به اقشار آسیب دیده و نیازمند اهداء شد.

 

قربانی مرغملکی گفت: این اقدام فرهنگی با هدف ایجاد همدلی و دستگیری خانواده های نیازمند در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری انجام شده است.

 

وی بابیان اینکه در شرایط سخت کرونایی که بنا به توصیه کارشناسان بهداشت و درمان و ستاد استانی کرونا در خانه ماندن راهکار اصلی برای دوری از ویروس است اما همدلی قرنطینه نمی‌شود و سیل مهربانی و مواسات جاری شده است، افزود: کمک‌های مؤمنانه کانون‌ فرهنگی هنری زينب الكبری (س) همچنان ادامه دارد.

 

مدیر کانون‌ فرهنگی هنری زينب الكبری (س) مسجد جامع ادامه داد: خیران و مردم نوع دوست دهستان مرغملک مشارکت بسیار خوبی در اجرای این رزمایش از خود نشان دادند و به حقیقت این رزمایش تجلی گر مهربانی، ایمان، همدلی و وحدت مردم این استان است.

 

کد خبر 1041681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha