بستر برای فعالیت جوانان فراهم شود/ مشارکت حداکثری در انتخابات

فرمانده منطقه پدافند هوائی مرکزی کشور با اشاره به نقش جوانان در فعال سازی اقتصاد کشور گفت: بستر برای فعالیت جوانان فراهم شود.

سرتیپ دوم ستاد علی حدادی سامانی در گفتگو خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان  با اشاره به ضرورت فعال سازی نقش جوانان اظهارداشت: تحقق شعار سال و توسعه و پیشرفت کشور با تکیه برتوانمندی های داخلی و بهره گیری از ظرفیت و دانش جوانان نیاز دارد.

 

فرمانده منطقه پدافند هوائی مرکزی کشور ادامه داد: جوانان در فعال سازی اقتصاد کشور نقش مهمی دارند که باید  بستر برای فعالیت آنان و متخصصین جوان کشور وارد صحنه شوند.

 

وی با بیان اینکه موانع پیش روی فعالیت های اقتصادی باید برداشته شود، تصریح کرد: تسهیل قوانین و کنترل رفتارهای سلیقه ای به این موضوع کمک می کند و باید آن دسته از نهادها و ارگان های دولتی موثر در این حوزه نقش خود را ایفا کنند.

 

حدادی سامانی با اشاره به سهم مهم کشور در تولید ناخالص ملی خاطرنشان کرد: با همت و تلاش جوانان و سرمایه گذاران داخلی به دستاوردهای زیادی تاکنون رسیده ایم و باد تقویت هر چه بیشتر این حوزه شاهد اتفاقات جدیدی خواهیم بود.

 

 *مشارکت حداکثری در انتخابات 1400

 

وی با اشاره به انتخابات امسال و اهمیت آن برای اقتدار ملی کشورمان افزود: مشارکت حداکثری و انتخاب گزینه برتر و بهتر برای این فرایند لازم است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر این مسئله مهم تاکید و توجه داشته اند.

 

فرمانده منطقه پدافند هوائی مرکزی اصفهان ترغیب و تشویق مردم برای حضور آگاهانه را ضروری دانست و تصریح کرد: مردم باید نسبت به درک واقعیت و اهمیت حضور در انتخابات آگاه بشود نقش مردم سالاری دینی با شرکت در انتخابات را تشیرح کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: انتخاب رئیس جمهور آگاه و جوان و انقلابی قادر به مدیریت و اداره کشور برای آینده ای روشن و به دور از سرشکستگی و وابستگی به غرب کمک می کند.

 

*هراس دشمن از قدرت ایران در منطقه

 

امیر سرتیپ حدادی سامانی  به تحولات غرب آسیا و تلاش های دشمنان برای نابودی جبهه های مقاومت و جریان بیداری اسلامی اشاره کرد و اظهارداشت: پیمان25ساله ایران با چین برای دشمنان کشورمان بسیاری سخت بود و آن ها برای این هراس خود برنامه ریزی می کنند.

 

وی بر هوشیاری بیشتر مردم تاکید کرد و یادآورشد: دشمن از قدرت منطقه ای کشور ما هراسان بوده و تقویت ارتباطات بین المللی با کشورهایی مثل چین را مغایر با اهداف استعماری خود می بیند و در این حین امکان انجام اقدامات نظامی را دارد.

 

این فرمانده ارتش اضافه کرد:  هر گونه رفتار نظامی و جنگی از سوی دشمن با پاسخ صریح و جدی نیروهای  مسلح و به صورت ویژه پدافند هوائی ارتش جمهوری اسلامی ایران مواجه می شود که در تاریخ نیز این نوع برخورد ثبت خواهد شد.

 

وی اقدامات ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا را موجب خسارت به  حیثیت آن کشور بیان کرد و خاطرنشان کرد: مردم  آمریکا از این اتفاق ناراحت و این رفتارهای غلط حاکمیت آن ها موجب شد تا آن کشور به شکست زود هنگام تبدیل شود.

کد خبر 1041708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha