تلاش داریم با استفاده حداکثری از ظرفیت خیرین سرانه مددجویان افزایش یابد

حجت الاسلام عالیشاه گفت: باید از ظرفیت مشارکت خیران و مردم نوعدوست استان در خدمت رسانی به نیازمندان استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام«بشیر عالیشاه» امروز چهارشنبه (۱۱ فروردین ) با رئیس اتاق اصناف استان دیدار و گزارشی از عملکرد این نهاد ارائه کرد.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت:خدمت به محرومان از افتخارات کارکنان این نهاد است.

 

وی اظهار کرد: سال گذشته در بخش اهدا جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت با مشارکت خیران اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام عالیشاه بیان کرد: در سه مرحله رزمایش جهیزیه به ۸۰۰ مددجو با سرانه ۱۵میلیون تومان ، جهیزیه داده شد و  از طریق تعاملی که با موسسه حضرت رقیه (س) برقرار شد و به منظور حفظ کرامت خانواده‌ها، اقلام جهیزیه‌ها شامل لوازم ضروری زندگی مانند یخچال، اجاق‌گاز، تلویزیون، سرویس آشپزخانه، بخاری، فرش و...مطابق با نظر نوعروسان از فروشگاه‌های معتبر بر اساس نیازشان تهیه‌شده است.

 

وی در مورد پرداخت مستمری به مددجویان گفت: مستمری هرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران بیان کرد: باید از ظرفیت مشارکت خیران و مردم نوعدوست استان در خدمت رسانی به نیازمندان استفاده کنیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه اکنون 83 هزار خانوار در مازندران تحت پوشش کمیته امداد هستند و 140 هزار نفر را شامل می شوند که از خدمات فرهنگی، اشتغال، درمان و عمران استفاده می کنند، افزود: 2 هزار و 800 یتیم، 8 هزار نفر در طرح محسنین تحت حمایت داریم که با طرح های «امواجی از بهشت» و «هرکارمند حامی یک فرزند معنوی» به دنبال افزایش سرانه ایتام و محسنین هستیم.

 

وی با بیان اینکه تمام تلاش کارکنان این نهاد است که سرانه ایتام را افزایش دهیم، یادآورشد: در آستانه سال نو با همراهی مردم خیر اندیش استان با محوریت جشن نیکوکاری بسته های معیشتی به همراه عیدانه نقدی در اختیار جامعه هدف قرار داده شد.

 

 رئیس اتاق اصناف استان مازندران هم در این دیدار از خدمات رسانی کمیته امداد به مددجویان تقدیر کرد.

 

«میر احمد اندرواژ» همچنین در مورد همکاری و مشارکت اتاق اصناف با کمیته امداد اعلام همکاری کرد.

 

کد خبر 1041730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha