۲۹ هزار نفر از اجرای طرح ناظران سلامت بهره مند شدند/ پایش ۱۹۷ مسافر در مرز ماهیرود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای اجرای طرح ناظران سلامت در استان تا کنون ۲۹ هزار و ۱۴۸ نفر از اجرای طرح ناظران سلامت بهره مند شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدرضا رضایی» امروز (۱۱ فروردین) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ناظران سلامت با همکاری اعضای جوان و داوطلب در قالب مشارکت با شبکه بهداشت و درمان جهت بازرسی از اصناف  با هدف کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی از 15 آذرماه سال قبل آغاز و همچنان ادامه دارد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در اجرای این طرح سه هزار و 718 نفر از جوانان و نجاتگران هلال احمر فعالیت داشته اند، افزود: این افراد در قالب هزار و 586 تیم  به مراکز اداری، تجاری و عمومی سرکشی کرده و روند بازرسی ها را برابر دستورالعمل به شبکه بهداشت و هلال احمر گزارش می دهند.

 

رضایی با اشاره به اینکه تا کنون 12 هزار و 843 مورد بازرسی از اماکن انجام شده است، عنوان کرد: تا کنون 29 هزار و 148 نفر نیز از اجرای این طرح بهره مند شده اند.

 

وی با اشاره به پایش سلامت مسافران در مرز ماهیرود، ادامه داد: از 15 اسفند ماه سال گذشته تا کنون 197 نفر مسافر ورودی از این مرز مورد غربالگری قرار گرفته اند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه برای صد نفر از مسافران ورودی تست سریع کرونا انجام شده است، گفت: خوشبختانه مورد مثبتی از بیماری کووید ۱۹ مشاهده نشده است.

کد خبر 1041790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha