خسارت ۱۶۸ میلیارد تومانی طوفان به کشاورزی فسا

انصاری گفت: وقوع طوفان بیش از ۱۶۸ میلیارد تومان به زیر بخش های کشاورزی فسا خسارت وارد کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ناصر انصاری»، امروز (چهارشنبه 11 فروردین) با اشاره به خسارت های طوفان به کشاورزی فسا در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: وقوع طوفان در روز 22 اسفند 99 به زیر بخش های زراعی، باغی، صنایع، دام و آب و خاک بخش کشاورزی این شهرستان آسیب وارد کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا افزود: بدین ترتیب بیش از 168 میلیارد تومان خسارت طوفان به زیر بخش های کشاورزی این شهرستان وارد شده است.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب، 150میلیارد و 114 میلیون تومان به باغات، یک میلیارد و 755میلیون تومان به گلخانه ها و 10 میلیارد و 746 میلیون تومان مربوط به بخش زراعی فسا خسارت وارد شد.

انصاری اعلام کرد: سه هزار و 752 هکتار از باغ ها، یک هزار و 300 هکتار از مزارع و هشت و نیم هکتار گلخانه های این شهرستان زیان دیده اند.

وی با اشاره به زیان دیدن منابع آب و خاک و دام و طیور گفت: 90 میلیون تومان به منابع آب و خاک، 850 میلیون تومان به صنایع تبدیلی و چهار میلیارد و 700میلیون تومان به زیر بخش دام و طیور فسا نیز خسارت وارد شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا تاکید کرد: صندوق بیمه محصولات کشاورزی کشور در زمان وقوع حوادث قهری تحت پوشش خود حمایت های لازم را به انجام می رساند.

کد خبر 1041795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha