مسئولان باید نسبت به حوزه فرهنگ دغدغه بیشتری داشته باشند

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: توجه به توطئه‌های دشمن و مسائل اقتصادی مهم است اما مسئولان باید نسبت به حوزه فرهنگ دغدغه بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(11فروردین) در شورای اداری استان مازندران که در مجتمع فرهنگی اهل‌بیت(ع) برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی اتفاق افتاد و ۴۲ سال استقامت کردیم و همچنان ادامه خواهد داشت و امید داریم در سال نو شعار سال با همت مسئولان و مدیران محقق شده و شاهد رونق بیش از گذشته باشیم.

نماینده ولی فقیه درمازندران فلسفه برگزاری این جلسه را دیدار با مدیران عنوان کرد و ادامه داد: درهفته‌ای که مزین به سربازان گمنام است. امیرالمومنان علی(ع) گمنام ترین سرباز گمنام است و مسئولان باید به خوبی در گمنامی خدمات رسانی کنند.

 

وی با اشاره به اینکه مسئولان نظام باید حماسی، جهادی و سرباز گمنام امام زمان(عج) باشند و شهید زندگی کنند، تصریح کرد: بخشی از موانع ادارات و مسئولان هستند، برخی موانع قانونی و حقوقی هستند ، برخی هم‌بخشنامه ها هستند باید مجاری اداری برای تولید و سرمایه گذاری روان باشد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اینکه بزرگان دین و مومنان اول خودسازی کردند و بعد اقدام به ساخت دیگران کردند، گفت: معنویات جامعه را از هر گونه آسیب نجات می‌دهد.

 

وی تاکید کرد: باید در بعد معنویت در خود، خودسازی ایجاد کنیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی از مسئولان ستاد مبارزه با کرونا درخواست کرد در کنار حفظ مسائل بهداشتی نماز جمعه، هیات های مذهبی و ... تشکیل شود.

 

وی افزود: نگاه ما به مسائل معنوی و مذهبی و فرهنگی باید جدی گرفته شود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه مسائل فدهنگی‌باید دغدغه مسئولان باشد، افزود: متاسفانه سگ‌گردانی و دوچرخه سواری بانوان و ... برای برخی از روحانیون دغدغه است.

 

وی بیان کرد: در رابطه با مسائل اقتصادی باید موانع احصا شده است باید در مرحله اجرا موانع از میان برداشته شود.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه باید ایران قوی رقم زده شود، اظهار کرد: باید در انتخابات مشارکت همگانی اتفاق بیفتد و تبلیغات سالم و اخلاقی باشد.

 

وی با بیان اینکه در بحث تائید صلاحیت کاندیداها باید با جدیدت کار شود و رقابت باعث اختلاف نشود، خاطرنشان کرد: جامعه با وفاق و همدلی به بالندگی می رسد.

 

کد خبر 1041797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha