جشنواره سراسری «فضل بی کران» با تجلیل از برگزیدگان به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه جشنواره سراسری ادبی هنری فضل بی کران همراه با تجلیل از برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره در سفیدشهر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، مراسم اختتامیه جشنواره سراسری ادبی هنری فضل بی کران با حضور مردم ادب پرور سفید شهر، مسئولین شهر، فرماندار محترم آران و بیدگل، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل و مسئولان در قدمگاه علی(ع) مرکز هئیت حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد. 

 

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن و قرائت سرود ملی آغاز شد. سپس دکتر کوچکي نصرآبادی رئیس هیئت حضرت اباالفضل(ع) گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص اجرای جشنواره ارائه کرد و سپس چند تن از شاعران عضو انجمن های ادبی مجلس افروز و  علمدار سفیدشهر به شعر خوانی در وصف حضرت ابوالفضل العباس پرداختند.

 

در ادامه این برنامه پس از تقدیر از خانواده خیّر نیک اندیش مهندس سعید زیارتی یزدلی، حضار از شعر خوانی استاد سیدعلی اصغر صائم کاشانی بهرمند شدند، سپس نفرات برتر جشنواره معرفی شدند.

 

در بخش شعر جشنواره، علیرضا رجبعلی زاده از کاشان به عنوان نفر سوم، مجتبی صفدری از رشت به عنوان نفر دوم و مهران قربانی به عنوان نفر نخست معرفی شدند و در ادامه برگزیدگان سروده های خود را ایراد کردند.

 

پس از شعر خوانی چند تن از شاعران منطقه، محمود غلامی نصرآبادی دبیر جشنواره به ارائه گزارشی از آمار  شرکت کنندگان در بخش های سه گانه جشنواره پرداخت و پس از آن جوایز و تقدیر نامه هیئت داوران، مجری برنامه و برگزیدگان جشنواره اهدا شد و با قرائت دعای فرج امام زمان (عج) برنامه خاتمه یافت./

کد خبر 1041819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha