گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران روز در صحن اصلی حرم مطهر شاهچراغ (ع)

حجت الاسلام رضایی گفت: مراسم گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه ۱۲ فروردین بعد از نماز مغرب و عشا در صحن اصلی حرم مطهر شاهچراغ (ع) با دستور العمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد رضایی»، امروز (چهارشنبه 11 فروردین) به ایام نیمه شعبان با 12 فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را مبارک دانست و در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در کشور از  بزرگترین دستاوردهای تاریخ تشیع و جهان در مسیر ظهور امام زمان(عج) است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس افزود: باید از این تقارن برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و  حفظ و پاسداری از ارزش های دینی استفاده موثر داشته باشیم.

وی اضافه کرد: انتشار محتوای متناسب و هماهنگ با روز جمهوری اسلامی و نیمه شعبان و نشست های تبیینی درباره رابطه انقلاب اسلامی و ظهور امام زمان (عج) در بستر فضای  برنامه موثری است که برای این ایام در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: در تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری در شیراز و سایر شهرستان های استان باید شاهد نمود این مناسبت ها باشیم تا اثر گذاری فعالیت های فرهنگی افزایش یابد.

وی ادامه داد: به دلیل شیوع کرونا از فضای مجازی به صورت متمرکز برای برگزاری مراسم 12 فروردین بهره بیشتری گرفته می شود و پرچم جمهوری اسلامی در میادین و معابر شهری نصب می شود.

حجت الاسلام رضایی اضافه کرد: برگزاری پویش مردمی نصب پرچم بر سر درب منازل، برپایی ایستگاه های صلواتی و غرفه های فرهنگی، بیان موضوعات تبیینی در نماز جمعه روز 13 فروردین، اجرای برنامه های فرهنگی مرتبط با نظام جمهوری اسلامی در صدا وسیما و ... از دیگر برنامه های یوم الله  12 فروردین در استان فارس خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس اعلام کرد: مراسم گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه ۱۲ فروردین بعد از نماز مغرب و عشا در صحن اصلی حرم مطهر شاهچراغ (ع) با دستور العمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1041838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha