اهدای هفتصد گلدان به نیئت سلامتی و فرج امام زمان(عج)

شعبانی از اهدای هفتصد گلدان به نیئت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) در اراک خبر داد.

«علی شعبانی» ضمن تبریک به مناسبت نیمه شعبان میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کانون فرهنگی هنری نور الزهرا(س) همواره در مناسبت های مختلف برنامه های فرهنگی را به منظور تبیین فرهنگ و معارف دینی و اهل بیت(ع) اجرا می کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) افزود: این کانون امسال نیز در نیمه شعبان طرح اهدا هفتصد گلدان با طرح یکصفحه تلاوت قرآن به نیت سلامتی و فرج  آقا امام زمان (عج)  را در  نیمه شعبان و ولادت فرخنده حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف  اجرا کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا اعضای کانون با تهیه و آماده سازی هفتصد گلدان، گل ها را در بین نمازگزاران، عابران و عاشقان و دوستداران آن حضرت توزیع کردند.

 

شعبانی اضافه کرد: در این طرح، همراه با گلدان های اهدایی یک کارت پستال تبریک نیمه شعبان، ولادت حضرت مهدی (عج) همراه با تلاوت یک صفحه از قرآن کریم به افراد اهدا می شد تا با قرائت قرآن، برای سلامتی امام زمان(عج) و ظهور در فرج امام عصر (عج) دعا کنند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) اضافه کرد: این مهم به همت اعضای کانون نورالزهرا(س) انجام شد تا علاوه بر فرهنگ سازی اعضای کانون بیش از پیش با فرهنگ و معارف مهدویت و ظهور آشنا شوند.

کد خبر 1041839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha