خانه جوانان بیرجند افتتاح شد

خانه جوانان شهرستان بیرجند با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، خانه جوانان شهرستان بیرجند عصر امروز (۱۱ فروردین) با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

 

«مهدی قناد» سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این آیین اظهار کرد: این خانه جوانان موقت در فضایی به متراژ ۲۰۰ متر مربع راه‌اندازی شد.

 

وی ادامه داد: ساختمان اصلی خانه جوانان بیرجند با متراژ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با پیشرفت ۸۵ درصدی در حال ساخت است.

 

قناد با بیان اینکه توسعه مشارکت‌های نهادمند اجتماعی جوانان یکی از ماموریت‌های پنج‌گانه‌ وزارت ورزش و جوانان است، گفت: ۹۰ درصد تشکل‌ها دارای شناسه ملی هستند و شناسه ملی تشکل‌ها رشد ۷۵۰ درصدی داشته است.

 

سرپرست معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: سال گذشته ۱۸ سازمان مردم نهاد در استان تاسیس کردیم و اکنون به ازای هر پنج هزار نفر یک سازمان مردم نهاد در استان فعالیت می کند.

 

«جمشید تقی‌زاده» معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از خانه جوانان بیرجند نیز ضمن خداقوت به سمن‌های فعال در خانه جوانان، آغاز به کار این مجموعه را تبریک گفت.

 

گفتنی است؛ مجموعه زمین‌های روباز گلف نیز با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان در منطقه گردشگری بند دره بیرجند افتتاح شد و عملیات اجرایی احداث زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی بند دره آغاز شد.

 

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر، مدیرکل امور استان‌ها، مدیرکل حوزه وزارتی و مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان به همراه وزیر ورزش و جوانان به عنوان جانشین فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی کشور و وزیر معین خراسان جنوبی برای سفری ۲ روزه به استان سفر کرده اند.

کد خبر 1041862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha