تقویت زیرساخت های برق باعث توسعه سرمایه گذاری در گلستان می شود

نصیری گفت: تقویت زیرساخت های برق باعث توسعه سرمایه گذاری در گلستان می شود.

به گزاش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی اکبر نصیری» شامگاه امروز (چهارشنبه ۱۱ فروردین) در نشست با مدیران دستگاه های اجرایی  گلستان با نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با موضوع رفع موانع تولید اظهار کرد: زیر ساخت های برق باید تامین شود تا بتوانیم صنایع را در استان گسترش دهیم.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان به ایجاد پست های جدید و تقویت نیروگاه علی آبادکتول تاکید کرد و  ادامه داد: توسعه زیر ساخت ها برق باعث می شود ساختار صنعت در استان تقویت شود.

 

نصیری یادآور شد: در گلستان باید زیرساخت های بخش  کشاورزی توجه شود و باید شرایطی برای تامین برق چاه های کشاورزی به وجود بیاید.

 

وی متذکر شد: فراهم شدن زیرساخت های مناسب برای تامین برق صنایع باعث استقبال سرمایه گذاری در استان می شود.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان افزود: استان گلستان یک استان کشاورزی است و درخواست های زیادی برای تامین برق چاه های کشاورزی داریم در سنوات گذشته بودجه برای محورهای خطوط کشاورزی داشتیم که این اعتبارات به سمت بهینه سازی مصرف سوخت رفت و سازمان بهینه سازی مصرف سوخت از طریق پیمانکاران نسبت به احداث خطوط در محورهای کشاورزی اقدام می کرد.

 

نصیری یادآور شد: اعتقاد داریم که باید سازمان بهینه سازی سوخت پای کار باشد و این خطوط را ایجاد کند تا بتوانیم برق مورد نیاز بخش کشاورزی را تامین کنیم.

 

کد خبر 1041867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha