بسته بودن گمرک یزدان یکی از موانع تولید است

اسحاقی با بیان اینکه بسته بودن گمرک یزدان یکی از موانع تولید است، گفت: باید با حمایت و پشتیبانی این پایانه مرزی در شهرستان زیرکوه بازگشایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «سلمان اسحاقی» امشب (۱۱ فروردین) در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان خراسان جنوبی که با حضور وزیر ورزش و جوانان در شهرستان مرزی زیرکوه برگزار شد، اظهار کرد: بسته بودن گمرک یزدان یکی از موانع تولید است که باید با حمایت و پشتیبانی این پایانه مرزی بازگشایی شود.

 

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه راه‌آهن تربت جام، سنگان، خواف به دوغارون و افغانستان در حال اجراست، افزود: درخواست می شود که راه‌آهن تربت جام - سنگان، حاجی‌آباد و یزدان نیز طراحی شود.

 

وی ادامه داد: اگر این مسیر راه‌آهن از سمت گمرک یزدان به روستاهای کلاته نظر افغانستان و هرات برود، می‌تواند اتفاق مبارکی برای این شهرستان مرزی و منطقه باشد.

 

اسحاقی خواستار سهمیه ای برای شهرستان زیرکوه از پروژه انتقال آب از خلیج فارس یا دریای عمان شد و گفت: با توجه به کمبود و گرانی نهاده‌های دامی، درخواست می شود توزیع این نهاده‌ها در راستای حمایت از دامداران مرزنشین استان افزایش یابد.

 

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه اندازی ستاد توسعه خاوران در استان، عنوان کرد: بروکراسی‌های دست و پاگیر در سیستم اداری بخش صنعت، معادن و توسعه استان خراسان جنوبی باید رفع شود.

 

وی در پایان خواستار احداث سالن ورزشی هزار و ۲۰۰ نفری استاندارد زیرکوه و زمین چمن مصنوعی در روستاهای مرزی شد.

 

کد خبر 1041870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha