رأی بی نظیر مردم در ۱۲ فروردین، حمایت قاطعانه از حاکمیت اسلام بود

رئیس انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم گفت: رأی بی نظیر مردم در ۱۲ فروردین سال ۵۸ در واقع حمایت قاطعانه ملت از حاکمیت اسلام در این کشور بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن گرامیداشت دوازدهم فرودین ماه، روز جمهوری اسلامی اظهار داشت: مردم بصیر و انقلابی ما در چنین روزی در یک انتخابات بی نظیر، با رأی قاطع خود به نظام جمهوری اسلامی در واقع پشتیبانی و حمایت خود را از حاکمیت اسلام در کشور عزیزمان نشان دادند.

 

رئیس انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم افزود: از این رو ما معتقدیم که 12 فروردین مثل 22 بهمن و 13 آبان از ایام الله ملت ماست و لذا باید در تعظیم و گرامیداشت آن تلاش کرد.

 

استاد حوزه علمیه قم همچنین گفت: در واقع مردم ما در چنین روزی حاکمیت ولایت فقیه و مردم سالاری دینی را جایگزین حکومت طاغوت و نظام شاهنشاهی کردند و به این وسیله ، نقطه عطف بسیار مهمی در تاریخ کشور ما در این روز مبارک رقم خورد.

 

وی بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران شکل جدیدی از نظام های حکومتی است که تلاش می کند با الهام از آموزه ها و تعالیم ناب اسلام، الگوی نوینی را درعرصه اجتماعی و سیاسی و به خصوص حکومت داری ارایه کند که در آن هم اسلامیت مورد توجه است و هم جمهوریت و خواست مردم.

 

رئیس انجمن تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم همچنین در خاتمه گفت: به لطف الهی و با وجود همه تحریم ها و فشارها و فتنه انگیزی های دشمنان، نظام جمهوری اسلامی ایران در طول این چهل و دو سال موفقیت های عظیمی در عرصه های مختلف داشته و البته امروز هم باید با همدلی مردم و مسئولان و تبعیت از بیانات مقام معظم رهبری به دنبال حل مشکلات به ویژه در عرصه اقتصادی و فرهنگی باشیم.

کد خبر 1041897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha