برگزاری مسابقه مهدوی ویژه کودکان در نجف اشرف

موسسه قرآن کریم بانوان در نجف اشرف از مسابقه مهدوی ویژه کودکان همزمان با سالروز میلاد امام مهدی(عج) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از qafqn، موسسه قرآن کریم بانوان در نجف اشرف متعلق به بخش امور معارف اسلامی و انسانی در آستان مقدس حضرت عباس، مسابقه «الإمام المهدي (عج) بعيون الصغار» (امام مهدی(عج) از نگاه کودکان) را به راه انداخت.

 

این مسابقه شامل نوشتن نامه و فرستادن آن برای امام منتظر(عج) است. کودکان در نامه هایشان آنچه را که در تصورات و فطرت پاک شان است، بیان می کنند. این مسابقه در تقویت پیوندهای محبت و دلبستگی کودکان به امام غائب(عج) سهیم است.

 

«منار الجبوری» مسئول این موسسه گفت: این فعالیت با هدف پرورش احساسات کودکان و تهذیب آنها متناسب با سن شان انجام می شود تا از اخلاق خوب و پسندیده برخوردار شوند. هدف این مسابقه تقویت فرهنگ انتظار در میان کودکان و دعا برای تعجیل در فرج امام مهدی(عج) است.

 

الجبوری افزود: هدف از این فعالیت ایجاد انگیزه در کودکان برای تعامل با مسئله امام منتظر(عج) و پروژه آینده و بیان احساسات فطرتی شان نسبت به این مسئله است.

 

وی ادامه داد: این تعامل برای ما شادی آور بوده است، به دلیل اینکه تعداد زیادی نامه در کمتر از سه روز به ما رسیده است. این موسسه کمیته ویژه ای را برای مرتب سازی نامه ها به منظور انتشار آنها و تکریم و تجلیل از کسانی که آنها را نوشتند، تشکیل داده است.

کد خبر 1041937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha