۱۵۰ نفر از اهالی روستای سیرالیوه آستارا ویزیت رایگان شدند

قنبری گفت: ۱۵۰ نفر از اهالی روستای سیرالیوه بخش لوندویل شهرستان آستارا ویزیت رایگان شدند.

«بهزاد قنبری» دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: ۱۵۰ نفر از روستانشینان روستای سیرالیوه به صورت رایگان ویزیت شدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه در قالب اجرای این برنامه، یک چشم پزشک و یک پزشک عمومی حضور داشتند، تصریح کرد: در این طرح همچنین دارو به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال به بیماران تجویز شد.

 

وی با اشاره به اینکه ویزیت رایگان اهالی روستای سیرالیوه با هدف ارتقای سطح سلامتی مردم انجام شد، تصریح کرد: در قالب اجرای طرح که با رعایت کامل دستوراالعمل‌های بهداشتی انجام شد تست فشار خون و قند روستانشینان نیز از برنامه های این طرح بود.

 

قنبری به برپایی اردوی جهادی دانشجویان در روستاهای بخش لوندویل اشاره کرد و گفت: در قالب اردوی جهادی دانشجویان بسیجی طی سه روز گذشته خدماتی همچون برپایی میز خدمت در بخش لوندویل، توزیع  بسته های غذایی به ارزش ۲ میلیارد ریال، ساخت یک سرویس بهداشتی و یک حمام در روستای سیرالیوه انجام شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا خاطرنشان کرد: حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج)، بخشداری لوندویل، شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان شهید بهشتی، جمعیت هلال احمر و شبکه دامپزشکی در این اردو مشارکت کردند.

 

کد خبر 1041949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha