۸۵  پاکبان آستارایی و لوندویلی در مقابل کووید ۱۹ واکسینه شدند

بصیری مقدم گفت: ۸۵ پاکبان شهرداری های آستارا و لوندویل در مقابله کووید ۱۹ واکسینه شدند.

«فرید بصیری مقدم» دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: در مرحله اول واکسیناسیون پاکبانان شهرداری های آستارا و لوندویل ۸۵ پاکبان در مقابله کووید ۱۹ واکسینه شدند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با بیان اینکه در مرحله اول واکسن سینوفارم چینی به پاکبانان تزریق شد، افزود: در مرحله دوم نیز مابقی پاکبانان در مقابله با کرونا ویروس واکسینه می شوند.

 

وی تصریح کرد: بنا بر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا پاکبان‌ ها باید در برابر کرونا واکسینه شوند و با توجه به اینکه این قشر در مواجه مستقیم با نظافت محیط شهری و زباله‌ ها هستند جز مشاغل پرخطر محسوب می‌ شوند و به همین دلیل در اولویت قرار دارند.

 

بصیری مقدم با اشاره به اینکه بیماری کرونا ویروس باید جدی گرفته شود، گفت: تمام جوامع پیشرفته با ماسک بیماری کرونا را کنترل کرده اند و تنها راه پیشگیری نیز استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با بیان اینکه مدافعان سلامت در شرایط بسیار سخت برای نجات جان مردم تلاش می‌ کنند، خاطرنشان کرد: با رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی قدردان کادر بهداشت و درمان باشیم چرا که تنها راه قطع زنجیره انتقال این بیماری و کاهش آمار مبتلاین رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

کد خبر 1041954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha