خدمت به محرومین ماندگارترین عبادت است

حجت الاسلام سپهوند، بر ضرورت مدیریت جهادی و بسیجی در زمینه خدمت به محرومین تأکید کرد و گفت: خدمت به محرومین ماندگارترین عبادت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «علی سپهوند»، امروز(12 فروردین)، در دیدار با ابراهیمی، رئیس کمیته امداد شهرستان ازنا با تبریک سال نو اظهارداشت: از فعالیت های کمیته امداد در سال گذشته در امر خدمت رسانی به محرومان قدردانی کرد.

 

امام جمعه ازنا افزود: خدمات کمیته امداد در سال ۹۹ به ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا و اعطای بسته های معیشتی، اعطای جهیزیه، ساخت مسکن مددجویان، اعطای وام های کسب و کار و... قابل تقدیر و ماندگار بود.

 

وی بر لزوم برنامه ریزی جهت ارتباط مؤثر با خیرین و حامیان متدین و حمایت از خانواده های بی بضاعت در سال جدید، تأکید کرد و عنوان داشت: با رسیدگی، ‌اهتمام جدی و کار جهادی می توان به امورات خانواده های محروم رسید که خوشبختانه در شهرستان، شاهد اقدامات مناسبی از سوی کمیته امداد هستیم.

 

حجت الاسلام سپهوند خاطرنشان کرد: با مدیریت و برنامه ریزی دقیق، جهادی و بسیجی از ابتدای سال، در خصوص افزایش مساعدت به خانواده های تحت پوشش تلاش کنید که خدمت به مردم به ویژه محرومین، ارزشمندترن و ماندگار ترین عبادت است‌.

کد خبر 1041969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha