ورود به پارک‌ها و تفرج‌گاه‌ها در ۱۳ فروردین ممنوع است

عباسی گفت: دورهمي، تجمع و ورود به تفرجگاه ها و بوستان های خراسان جنوبی در روز طبيعت ۱۳ فروردين ممنوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «علیرضا عباسی» امروز (۱۲ فروردین) در گفتگو با رسانه های گروهی استان اظهار کرد: در راستای مصوبه ستاد مقابله با كرونا و پيشگيری هرچه بيشتر از شيوع كرونا، شهروندان با توجه به ممنوعيت ورود به تفرجگاه ها در روز طبيعت ۱۳ فروردين همكاری لازم را با پليس و ديگر عوامل اجرایی داشته باشند.

 

رئيس پليس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی با بيان اينكه توقف در مقابل کلیه بوستان ها ممنوع است، افزود: در صورت توقف وسایل نقلیه در این محل ها، ضمن اعمال قانون، خودرو نیز به پارکینگ منتقل خواهد شد.

 

وی در پایان تأکید كرد: کلیه تفرجگاه های حاشیه شهر نیز توسط پلیس کنترل خواهد شد بنابراین از شهروندان درخواست می کنیم خدمتگزاران خود را در راستای اجرای مصوبات ابلاغی ستاد کرونا بیش از پیش همراهی کنند.

 

گفتنی است؛ بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی بیرجند براساس آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در خراسان جنوبی ۹ شهرستان در وضعیت زرد (متوسط خطر)، یک شهرستان در وضعیت آبی (کم خطر) و بیرجند هم که مدت‌ها زرد رنگ بود اکنون در وضعیت نارنجی (پرخطر) قرار دارد.

 

شهرستان سربیشه که در رنگ‌بندی قبلی آبی بود به زرد تغییر رنگ داد و اکنون شهرستان‌های طبس، نهبندان، قاینات، سرایان، بشرویه، درمیان، فردوس، زیرکوه و سربیشه در وضعیت زرد هستند همچنین خوسف تنها شهرستان آبی رنگ خراسان جنوبی است.

کد خبر 1041991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha