یوم الله ۱۲ فروردین، روز به ثمر رسیدن تلاش‌های تاریخی ملت ایران در دستیابی به آرزوهای دیرین خود است

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: یوم الله ۱۲ فروردین، روز به ثمر رسیدن تلاش‌های تاریخی ملت ایران در دستیابی به آرزوهای دیرین خود است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، حسین‌ عباسی فرماندار شهرستان پیشوا به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی پیامی به شرح زیر صادر کرد:

 به نام خدا
یوم الله ۱۲ فروردین، روز به ثمر رسیدن تلاش‌های تاریخی ملت ایران در دستیابی به آرزوهای دیرین خود است که به واسطه آن نور امید در دل محرومان و مستضعفان جهان برافروخته گردید.

سالروز استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران که سند آزادی و استقلال ملت و بیانگر عظمت و شوکت ایران اسلامی است را تبریک عرض می‌نمایم.

اکنون با گذشت افزون بر چهار دهه از این روز تاریخی و سرنوشت ساز، مردم عزیز ایران اسلامی با وجود توطئه افکنی‌های متعدد دشمنان و بدخواهان نظام و مشکلات و مسائل مختلف، همچنان حامی، پشتیبان و دوستدار نظامی هستند که برخاسته از خون پاک شهداست.

بی شک مردم آزاده و پرافتخار این مرز و بوم به ویژه مردم صبور و نام آوازه شهرستان پیشوا در ۲۸ خردادماه سال جاری با حضور پررنگ خود در پای صندوق‌های رای، پیوند خود را با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مستحکم‌تر نموده و بار دیگر مهر تائید بر باورها و اعتقادات خود می‌زنند.

اميدوارم در سال جاری با اتحاد و همدلی بین مردم و مسئولان که از رموز اصلی شکل‌گیری انقلاب اسلامی است، گام‌های استوارتری در راه توسعه و پيشرفت شهرستان پیشوا برداشته شود.

حسین‌عباسی
فرماندار شهرستان پیشوا

کد خبر 1041995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha