دورهمی ۱۳ نوروز در تفرجگاه های استان سمنان ممنوع شد

سعدالدین گفت: طبق اعلام کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان برگزاری هر گونه دورهمی و تجمع در مراکز تفریحی و تفرجگاهی استان سمنان در روز طبیعت ممنوع است.

«حسن سعدالدین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ابلاغ دستور العمل جدید ستاد استانی مقابله با کرونا توسط جانشین رئیس ستاد مبارزه با کرونا در استان سمنان و معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری سمنان به دستگاه های اجرایی استان خبر داد و افزود: در این دستورالعمل به ممنوع بودن برگزاری دورهمی در بوستان ها و فضای سبز در روز طبیعت و ممنوع بودن دید و بازدید مدیران دستگاه های اجرایی با یکدیگر برای تبریک سال جدید تاکید شده است.

 

عضو کمیته بازرسی ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا با تأکید براینکه دستگاه‌های مسئول و نظارتی مکلفند از هر گونه تجمع و دورهمی جلوگیری کنند ادامه داد: در آخرین رنگ بندی اعلام شده از ستاد ملی مبارزه با کرونا، دو شهرستان آرادان و سرخه از وضعیت آبی به زرد تغییر رنگ دادند.

 

سعدالدین از شهروندان خواست برای کنترل و مقابله با شیوع کرونا با مسئولان همکاری کنند و بیان کرد: هم اکنون هفت شهرستان این استان در وضعیت زرد و فقط میامی در وضعیت آبی قرار داد.

 

روسای دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود درباره افزایش مبتلایان کرونا چه به صورت قرنطینه خانگی و چه بستری هشدار داده اند.

کد خبر 1041996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha