توزیع برکت رضوی بین نیازمندان قائم شهری

فاضل زاده گفت: خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر، به نیابت از امام رئوف در چهارشنبه ی امام رضایی هفته دوم از بهار۱۴۰۰، برکت رضوی را به ارزش ۱۶۸ میلیون و ۷۷۳ هزار و ۵۰۰ ریال به نیازمندان اهداء کردند.

«محمدصادق فاضل زاده» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن تشریح فعالیت های کانون خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر در حوزه محرومیت زدایی به نیت امام مهربانی ها حضرت رضا(ع) گفت: خادمیاران رضوی این شهرستان در یکی از طرح ها با عنوان چهارشنبه های امام رضایی به جامعه ی هدف کمک می کنند.

 

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر افزود: خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر استان مازندران ، به نیابت از امام رئوف در چهارشنبه ی امام رضایی هفته دوم از بهار1400، برکت رضوی را به ارزش ۱۶۸ میلیون و ۷۷۳ هزار و ۵۰۰ ریال به نیازمندان اهداء کردند.

وی اظهار کرد: به همت خادمیاران و کانون های خدمت رضوی شهدای مسجدالرسول (ص)، چشمه سر، طارسی کلا شهرستان قائم شهر، در چهارشنبه ی امام رضایی، خدماتی از قبیل تهیه و توزیع گوشت، کالای معیشتی، غذای نذری و کمک نقدی  بین ۱۰۲ خانواده ی نیازمند و بی بضاعت و همچنین ترویج کتابخوانی بین نونهالان و تعمیر و  تعویض سیستم سیفون مسجد را ارائه کردند .

 

کد خبر 1042032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha