در تعطیلات نوروزی ۱۱۴ نفر به کووید ۱۹ مبتلا شدند

بصیری مقدم گفت: در ۱۰ روز ابتدای سال جدید؛ ۱۱۴ نفر به ویروس کووید ۱۹ در شهرستان آستارا مبتلا شدند.

«فرید بصیری مقدم» دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: با توجه به حجم زیادی از مسافرین به شهرستان آستارا همچون بسیاری دیگری از مناطق کشور و طبق آمار موجود مبنی بر افزایش قابل ملاحظه و نگران کننده تعداد مبتلایان بیماری کرونا، برای کنترل و جلوگیری از روند افزایشی بیماری، از مردم انتظار داریم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک، به حفظ سلامت خود و دیگران کمک کنند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با بیان اینکه در ۱۰ روز ابتدای سال جدید، ۱۱۴ نفر به ویروس کووید ۱۹ در این شهرستان مبتلا شدند، افزود: افزایش آمار مبتلاین نتیجه بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی است.

 

وی به پیش رو در بودن روز طبیعت اشاره و تصریح کرد: از تمامی شهروندان می خواهیم همچون سال گذشته ضمن توجه به خطرات ناشی از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از مراجعه به پوستان ها، پارک ها، تفرجگاه، طرح های سالم سازی دریا ومناطق گردشگری در روز طبیعت اجتناب کنند.

 

دبیر ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونای بندر آستارا سیزده بدر خانوادگی را بهترین عیدی به مدافعان سلامت دانست و گفت: از شهروندان و گردشگران انتظار داریم در این روز در خانه بمانند و از حضور در مراکز پرتجمع و اماکن گردشگری پرهیز کنند.

 

بصیری مقدم خاطرنشان کرد: رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی شیوع بیشتر کرونا و در نتیجه بالا رفتن مبتلاین و مرگ و میرها را به دنبال خواهد داشت و باید دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده تا مانع از شیوع این بیماری شویم.

کد خبر 1042051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha