تولید و توزیع ۱۴۰ هزار ماسک و ۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان از سوی آستان امامزاده صالح(ع)

حجت الاسلام بی آزارتهرانی با اشاره به خدمات صورت گرفته از سوی آستان امامزاده صالح(ع) در کمک رسانی به محرومین گفت: تولید و توزیع ۱۴۰ هزار ماسک و ۵ هزار سبد معیشتی از جمله اقدامات انجام شده از سوی این آستان مقدس در ماه های گذشته است.

«حجت الاسلام« احسان بی آزار تهرانی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردها و برنامه‌های آستان مقدس امامزاده صالح(ع) در کمک رسانی به نیازمندان در شرایط بحران کرونا گفت: در یکسال گذشته که با بحران کرونا مواجه بوده ایم، بسته های معیشتی متعددی میان نیازمندان توزیع شد، به طوری که 5 هزار بسته معیشتی در چند مرحله میان نیازمندان در رزمایش کمک های مومنانه توزیع گردیده است.

 

وی افزود: درمان بیماران، تهیه مسکن و پرداخت رهن و اجاره ای مستاجرین نیازمند نیز بخشی از کمک‌های صورت گرفته در طول یکسال گذشته بوده است.

 

مدیرآستان حضرت امام زاده صالح(ع) تجریش بیان کرد: در کنار توزیع بسته های معیشتی خدمات درمانی و حمایتی از کادر پزشکی کشور صورت گرفته شده است و خط تولید ماسک در جوار این آستان مقدس راه اندازی شد و در طول هشت ماه بیش از140 هزار ماسک تولید و با همکاری بسیج شمیرانات در میان خانواده‌های نیازمند توزیع گردید.

 

وی ادامه داد: از زمان بحران کرونا تاکنون ما در اصل پیاده کردن شیوه نامه های بهداشتی مورد تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا نهایت دقت را داشته ایم، به طوری که در این بحران و در مناسبت‌های مختلف مراسم های چندین هزار نفری در این مکان مقدس برگزار کرده ایم، به عنوان مثال در ماه محرم با تدابیری که اتخاذ شد با رعایت پروتکل های بهداشتی در فضای باز مراسم عزاداری را برگزار کردیم و حتی در فصل زمستان و فصل سرما نگذاشتیم که شعائر اهل بیت(ع) تعطیل شود ضمن اینکه مسایل بهداشتی را نیز رعایت نمودیم.


 

مدیرآستان امامزاده صالح(ع) تجریش به رویکردها و برنامه های این آستان مقدس در بحث کارآفرینی و اشتغال اشاره کرد و گفت: ما همواره در مناطق محروم کشور از جمله در استان سیستان و بلوچستان به صورت جهادی در بحث محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال فعالیت‌های گسترده ای داشته ایم و این برنامه ها همچنان ادامه  دارد.

 

 

 

کد خبر 1042066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha