جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به زلزله زدگان سی سخت

عرب ماركده گفت: به همت کانون فرهنگی هنری نیکان مارکده شهرستان سامان و روحانی مستقر در این روستا کمک ‌های مؤمنانه جامعه کار و تلاش به منطقه زلزله زده سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد.

«نصرالله عرب ماركده» در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به همت کانون فرهنگی هنری نیکان مارکده شهرستان سامان و روحانی مستقر در این روستا کمک ‌های مؤمنانه جامعه کار و تلاش به منطقه زلزله زده سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نیکان مسجد جامع روستای مارکده در شهرستان سامان ادامه داد: این کمک ‌ها شامل اقلامی همچون پتو، چادر و مواد خوراکی مثل برنج، تن ماهی، سویا و وسایل بازی نوجوانان به منطقه زلزله زده سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد ارسال شد.

 

وی ابراز کرد: این محموله با هدف همدردی با مردم زلزله زده و کمک به آسیب دیدگان، از محل کمک های مردمی توسط کانون فرهنگی هنری نیکان مسجد جامع روستای مارکده در شهرستان سامان جمع آوری و ارسال ‌شده است.

 

عرب ماركده گفت: علاوه بر برنامه های متنوع فرهنگی و بهداشتی که از زمان شیوع بیماری کرونا آغاز شروع شده است، کمک به افراد کم بضاعت را نیز در دستور کار خود قرار داده است و تاکنون چندین مرحله از رزمایش مومنانه را با هدف کمک نیازمندان و خانواده های آسیب دیدگان قرار داده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نیکان مسجد جامع روستای مارکده در شهرستان سامان ادامه داد: رعایت پروتکل های بهداشتی در جمع آوری کمک های مردمی یکی از ملزومات فعالان کانون نیکان مارکده است.

 

کد خبر 1042101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha