پیش نیازهای اقتصادی و سیاسی موانع تولید ملی مدنظر گرفته شود

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه قوانین پیشروی موانع تولید حذف شود،گفت: پیش نیازهای اقتصادی و سیاسی موانع تولید ملی مدنظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام احمد راهداری» در خطبه های نماز جمعه زاهدان این هفته شهرستان بیان داشت: اگر نبود مشکلات فرا روی تولید ملی، قطعاً رهبری امسال را به نام سال امام زمان عجل الله تعالی فرجی شریف نامگذاری می کردند زیرا که اول و آخر سال جدید با میلاد حضرت مهدی(عج) آغاز شد و به پایان می رسد.

 

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به اینکه رهبری یک دهه است نامگذاری سالها  را به مشکلات اقتصادی اختصاص داده است، ادامه داد: اصلاح ساختار بودجه یکی از پیش نیازهای اقتصادی موانع زدایی تولید ملی است.  

 

راهداری با اشاره به اینکه در اصلاح ساختار بودجه قوای مجریه و مقننه وظایفی دارند، خاطرنشان کرد: قوانین دست و پاه گیر که به 50 سال قبل بر می گردند مانعی بر تولید ملی و رشد اقتصادی شده اند و باید بازنگری و بروزرسانی در قانون شود.  

 

وی افزود: قوای سه گانه دست به دست هم قوانین دست و پا گیر شده را که مانعی برای تولید بودند، به روزرسانی کنند.

 

 امام جمعه موقت زاهدان در ادامه به پیش نیازهای سیاسی رفع موانع تولید اشاره کرد و یادآور شد: دستگاه دیپلماسی فقط به کشورهای اروپایی تمرکز کرده و از کشورهای همسایه غافل مانده ایم.

 

راهداری تاکید کرد:سفیران ما در دیگر کشورها یک معاونت داشته باشند که نیازهای کالاهای دیگر کشورها را شناسایی کنند تا کالاهای ما در بازار آن کشورها دیده شود.

 

وی افزود: مردم، بازاریان، تولید کنندگان دست به دست هم دهند و موانع تولید را برطرف کنند.

کد خبر 1042141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha