فعالیت ۸۰ گروه جهادی بسیج سازندگی در نوروز ۱۴۰۰

محترمی از فعالیت ۸۰ گروه جهادی بسیج سازندگی، متشکل از دانشجویان و طلاب بسیجی، در نوروز ۱۴۰۰ در استان مرکزی خبر داد.

«امید محترمی» ضمن تقدیر از جهادگران بسیجی که در نوروز امسال در اردوهای جهادی حضور فعال داشتند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: خوشبختانه در نوروز سال جاری استقبال جوانان و نوجوانان از اردوهای جهادی در سطح استان مرکزی بسیار چشمگیر بوده است.

 

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به اینکه بسیجیان جهادگر توانستند با حضور خود در صحنه های مختلف جلوه هایی از کارآمدی بسیج و تفکر نجات بخش جهادی را رقم بزنند، افزود: این بزرگ مردان بسیجی سهم به سزایی در امید آفرینی در جامعه دارند و با حضور خود در مناطق محروم و کم برخوردار موجب دلگرمی مردم می شوند.

 

وی به خدمات ارائه شده در نوروز سال جاری در مناطق محروم و کم برخوردار اشاره کرد و ادامه داد: این خدمات در بخش های مختلف سازندگی و عمرانی، مقابله با بیماری کرونا، ایفای نقش در طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی، کشاورزی و دام و طیور و محرومیت زدایی بوده است.

 

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه بیش از ۸۰ گروه جهادی بسیج سازندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۰ که عمدتا از دانشجویان و طلبه های بسیجی هستند در سراسر استان برای ساخت ۲۵ منزل محرومین خدمت رسانی کردند، اضافه کرد: علاوه بر آن ۲ گروه جهادی در منطقه سی سخت و ۲ گروه جهادی در منطقه زابل سیستان و بلوچستان در ابعاد مختلف به ولی نعمتان انقلاب خدمات ارائه می دهند.

 

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در سطح استان در قالب قرارگاه کمک مومنانه و طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی خدمت رسانی می کنند، گفت: تاکنون بیش از ۱۳۱ میلیارد تومان خدمات در قالب کمک های مومنانه ارائه شده است.

 

محترمی بهداشت دام و طیور را یکی از عرصه های دیگری دانست که جهادگران بسیج سازندگی مشغول خدمت رسانی در آن هستند و افزود: بهداشت دام و طیور از اهمیت زیادی برخوردار است و در حال حاضر در سراسر استان بیش از ۱۲ گروه جهادی متخصص در این قالب خدمت رسانی می کنند.

 

وی ادامه داد: خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه محرومین و نیازمندان از اولویت های کاری جهادگران بسیجی است و در این راستا گام های خوبی برداشته شده است و امیدواریم همواره شاهد حضور اقشار مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان در اینگونه برنامه ها باشیم.

کد خبر 1042209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha