ثبت ۸۷ هزار تردد با سامانه های تردد شمار جنوب کرمان در روز طبیعت 

مسعود جمیلی گفت: در روز طبیعت افزون بر ۸۷ هزار تردد را سامانه های تردد شمار راهداری در جاده هاي جنوب كرمان ثبت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «مسعود جمیلی» گفت: ۱۱ سامانه تردد شمار در روز طبیعت ۸۷ هزارو ۴۵۰ تردد را در جاده های جنوب کرمان ثبت کردند.


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان تصريح كرد: محور بزرگراهی خليج فارس (جيرفت، كهنوج ) با ۱۵ هزار و ۳۹۰، محورهای جيرفت - بافت با ۱۵ هزار و ۲۱۶ و جیرفت - جبالبارز با ۱۰ هزار و ۷۷۹ بيشترين حجم تردد را داشته اند و اين حجم تردد در ۱۱ محور كه مجهز به سامانه تردد شمار بوده ثبت شده است.


وی با اشاره به همکاری قرارگاه پلیس راه جنوب استان و اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، ابراز کرد: با تشکیل و فعال شدن ۶۰ تیم مشترک گشتی پلیس و راهداری در روز ۱۳ نوروز زمینه مناسبی را فراهم کرد تا ترددی ایمن در جاده های جنوب کرمان رقم خورد و شاهد حوادث و تعدد تصافات ناگوار نباشیم.


جمیلی ضمن تشکر از همکاری دستگاه های همکار در طرح نوروزی، اظهار کرد: تشکر می کنم از مردم و رانندگانی که با رعایت قوانین و مقررات و رانندگی قانون مدارانه راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان را در ارائه خدمات حمل و نقلی یاری کردند.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: دوربين هاي ثبت تخلفات، نظارت تصويري و سامانه های تردد شمار در محورهای ارتباطی، برای ايمنی بيشتر تردد مردم و مسافران راه اندازی شده و رانندگی در محورهای ارتباطی بين شهری و توجه به قانون و رعايت سرعت مطمئنه، می تواند سفری ايمن را رقم بزند.


گفتنی است؛ اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب كرمان مستقل از مركز استان کرمان است که هفت شهرستان جنوبی کرمان را تحت پوشش دارد.

کد خبر 1042249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha