تزکیه و تعلیم لازمه موفقیت و رمز پیشرفت انسان است

حجت الاسلام برقراری گفت: تزکیه و تعلیم لازمه موفقیت و رمز پیشرفت انسان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ملایر، حجت الاسلام  محمدباقر برقراری  امروز شنبه ۱۴ فروردین ماه ، در دیدار با مدیر آموزش و پرورش ملایر  با تأکید بر اهمیت تعلیم و تربیت در اسلام، گفت: تزکیه و تعلیم دانش و حکمت لازمه موفقیت و رمز پیشرفت انسان هستند.

 

امام جمعه ملایر افزود: از آموزش و پرورش به عنوان  کارخانه انسان سازی انتظار می رود نسلی خودساخته را به جامعه تحویل دهد.


وی تصریح کرد: اگر آموزه ها و آنچه در سند تحول بنیادین برنامه ریزی شده است به درستی عملیاتی گردد، سعادت جامعه تضمین می شود.

 

 امام جمعه ملایر ضمن تقدیر از تلاش های گسترده فرهنگیان در سال گذشته و با وجود ویروس منحوس کرونا ابراز امیدواری کرد: در سال جدید شاهد توسعه و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف به ویژه در حوزه تعلیم و تربیت باشیم.



 محمدرضا بشری، نیز ضمن تبریک سال نو، گفت: ائمه جمعه به ویژه نماینده ولی فقیه در شهرستان همواره پشتیبان آموزش و پرورش هستند و نقش مهمی در رشد و تعالی دستگاه  تعلیم و تربیت دارند که شایسته تقدیر و تشکر است.

 

 مدیر آموزش و پروش ملایر با اشاره زحمات فراوان فرهنگیان در ایام آموزش های غیرحضوری خاطرنشان کرد: اگرچه ویروس کرونا به فرآیند آموزش شوک وارد کرد اما نتوانست اهداف ما را تحت تاثیر قرار دهد و فرهنگیان با دلسوزی و برنامه ریزی به موقع و تغییر مسیر از حضوری به غیرحضوری اجازه ندادند فرآیند آموزش و پرورش با وقفه یا ضعف مواجه شود.

 

کد خبر 1042302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha