مهمترین اولویت کشور حل مشکلات معیشتی مردم است

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مهمترین اولویت کشور حل مشکلات معیشتی مردم عنوان کرد و گفت: امیدواریم دولت و مجلس بتوانند با همکاری یکدیگر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنند.

ولی اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به مهمترین اولویت های کشور گفت: مهمترین اولویت کشور حل مشکلات معیشتی مردم است. با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در مورد وضعیت معیشت مردم سه قوه باید امسال دست به دست هم دهند تا مشکلات معیشتی مردم را حل کنند.

 

 

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر مشکلات بخش تولید، بیکاری و اشتغال و چرخه معیوب توزیع کالاهای اساسی باعث شده است که وضعیت معیشت مردم دچار مشکلات اساسی شود. اگر ما بتوانیم این موضوع را حل کنیم، آسایش و امنیت روانی مردم نیز تضمین می شود.

 

وی با اشاره به قانون بودجه 1400 گفت: در این قانون دولت و مجلس راهکارهایی برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی اندیشیده اند که امیدواریم با اجرای درست قانون بودجه بتوانیم این مشکلات را حل کنیم. افزایش درآمدهای مالیاتی می تواند به درآمد دولت کمک کند و دولت از این راه مشکلات معیشتی را حل کند.

 

وی تاکید کرد: ما می توانیم با جلوگیری از فرار مالیاتی و اخذ مالیات از خانه های لوکس و ماشین های لوکس این منابع درآمدی را برای دولت تامین کنیم و بدین طریق دولت با این منابع درآمدی و استفاده درست آنها برای حل مشکلات معیشتی مردم بخشی از مشکلات موجود در جامعه را حل کند.

 

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم دولت در راستای ریل گذاری ای که مجلس انجام داده است، حرکت کند تا این دو قوه بتوانند با همکاری هم مشکلات را حل کنند.

 

 

کد خبر 1042324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha