احتمال تغییر وضعیت کرونایی کرمان و کوهبنان/تا اطلاع ثانوی عمل های جراحی الکتیو انجام نمی شود

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به پیش بینی تغییر وضعیت کوهبنان و کرمان به وضعیت قرمز و نارنجی گفت: تا اطلاع ثانوی از انجام جراحی الکتیو معذور هستیم اما موارد اورژانسی پذیرش می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حمیدرضا رشیدی نژاد، شنبه(۱۴ فروردین) در نشست ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا با مقایسه وضعیت استان طی سه هفته اخیر و افزایش میزان مجموع موارد مثبت و مشکوک از ۲۸۰ نفر به حدود ۴۰۰ نفر؛ گفت:  موارد تست های سرپایی نیز افزایش یافته و موارد مثبت دو برابر شده است.

 



رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان میزان موارد مثبت در استان را هم اکنون  ۱۵ نفر در ۱۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: بیماران مثبت بستری هم دو برابر شدند  زیرا خطر واگیری ویروس جدید بیشتر است.

 




وی ادامه داد: تنها کاری که از ما بر می آید آماده باش بیمارستان ها است و تا اطلاع ثانوی از عمل های جراحی الکتیو در بیمارستان های دولتی و نهادهای غیردولتی معذور هستیم اما موارد اورژانسی و نیمه اورژانسی پذیرش می شود.
 

 



رشیدی نژاد موضوع واکسن کرونا را ملی دانست و ادامه داد: وضعیت کوهبنان خوب نیست و هم اکنون ۵ نفر مورد مثبت بستری دارد در حالیکه جمعیت آن ۳۰، ۴۰ هزار نفر و طبق فرمول قرمز است اما وزارت باید اعلام کند‌.

 



وی با اشاره به پیش بینی تغییر وضعیت کوهبنان و کرمان به وضعیت قرمز و نارنجی؛ با برگزاری مراسم جشن در بوستان مادر به دلیل شیب صعودی بیماری مخالفت کرد.
 

کد خبر 1042361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha