بانک اهدای خون نیازمند همدلی مردم استان اردبیل است

دژکام گفت: متاسفانه شیوع بیماری کرونا اقدام خیرخواهانه اهدای خون را تحت تاثیر قرار داده و به تبع آن ذخیره بانک خون استان برای حمایت از بیمان نیازمند به خون را با مشکل مواجه کرده است.

«شراره دژکام» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بانک اهدای خون نیازمند همدلی مردم استان اردبیل است و از همه شهروندان استان دعوت می شود تا در صورت امکان در اهدای خون این سازمان را برای حمایت از بیماران نیازمند به خون کمک کنند.

 

مدیر کل انتقال خون استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه شیوع بیماری کرونا اقدام خیرخواهانه اهدای خون را تحت تاثیر قرار داده و به تبع آن ذخیره بانک خون استان برای حمایت از بیمان نیازمند به خون را با مشکل مواجه کرده است.

 

این مقام مسئول افزود: خوشبختانه با تدابیر همکاران در واحد خونگیری استان زمینه ابتلا اهدا کنندگان به بیمار کرونا به صفر رسیده است و از همه مردم برای همدلی در این اقدام خداپسندانه دعوت می کنیم.

 

دژکام بیان کرد: هم اکنون 4 مرکز ثابت در شهرستان های اردبیل، مشگین شهر، پارس آباد و خلخال برای پذیرش اهدا کنندگان خون با رعایت پروتکل های بهداشتی آمادگی دارد و مرکز ثابت خونگیری شهر اردبیل نیز واقع در جنب بیمارستان فاطمی آمادگی کامل برای پذیرش اهدا کنندگان خون را دارد.

 

وی ادامه داد: علاقمندان به اهدای خون می توانند با همراه داشتن کارت ملی و مراجعه به مراکز ثابت اهدای خون در این اقدام خیرخواهانه مشارکت داشته باشند.

 

مدیر کل انتقال خون استان خاطر نشان کرد: تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در مراکز اهدای خون رعایت می شود.

کد خبر 1042381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha