کانون‌های فرهنگی هنری با کارآفرینی در مسیر پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید حرکت می‌کنند

اسلامیان گفت: همکاری مساجد و دانشگاه‌ها برای مانع‌زدایی در تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی بسیار ضروری است. ابتکار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در حوزه کارآفرینی طی سال‌های اخیر، اقدام عملی در پشتیبانی از کالای ایرانی است.

«حسین اسلامیان» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مساجد در سال 1399 و به طور کلی در دوره شیوع ویروس کرونا ظرفیت عظیم خود برای کمک به گسترش و حمایت از تولید داخلی را نشان دادند، اظهار کرد: شعار سال 1400 یعنی «تولید، پشتیبانی ‌ها و مانع‌ زدایی ‌ها» فرصتی نو برای کار بیشتر مسجدی ها در این مسیر و لزوم حمایت بیشتر دستگاه ها از مساجد در حوزه تولید و کارآفرینی است.

 

این استاد دانشگاه افزود: همکاری مساجد و دانشگاه ها برای مانع زدایی در تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی بسیار ضروری است که اقدام جالب کانون های فرهنگی هنری مساجد در حوزه کارآفرینی، اقدام عملی در پشتیبانی از کالای ایرانی است.

 

وی گفت: کانون های فرهنگی هنری و پایگاه های بسیج با تشکیل قرارگاه ها و گروه های جهادی و راه اندازی کارگاه های تولید اقلام بهداشتی لازم برای مقابله با کرونا، کشور را در این زمینه به خودکفایی رساندند و حتی در مواردی صادرات نیز داشته ایم بنابراین در صورت حمایت دستگاه ها از این دو نهاد و مجموعه مساجد، می توان شاهد اقدامات بزرگ تر در راستای تحقق نام سال «تولید، پشتیبانی ‌ها و مانع‌ زدایی ‌ها» باشیم.

 

اسلامیان با بیان اینکه بسیاری از مساجد در نقاط مختلف کشور در حوزه صنایع دستی، محصولات ارگانیک و تولیدات بومی کارهای بزرگ و ارزشمندی انجام داده اند، خاطرنشان کرد: حمایت عملی مسئولان از این مساجد و ریل گذاری دقیق برای توسعه کسب و کارهای کوچک مسجدمحور حتما زمینه مانع زدایی ها در مسیر تولید را فراهم می کند.

 

 

کد خبر 1042383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha