اعلام آمادگی سرمایه گذار برای اجرای تله کابین گرگان

دادبود از اعلام آمادگی چهار سرمایه گذار برای سرمایه گذاری پروژه تله کابین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا دادبود» عصر امروز (شنبه 14 فروردین) در دویست و نودمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان اظهار کرد: برای شهر گرگان عدد منطقی در نظر گرفته شده تا تحقق  آن دور از انتظار نباشد.

 

شهردار گرگان ادامه داد: به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حوزه سرمایه گذاری اتفاقات خوبی رقم خورده است.

 

دادبود یادآور شد: پروژه شهربازی گرگان در دستور کار قرار گرفته است و این مجتمع بزرگ گردشگری است و لذا فراخوانی برگزار کردیم تا مردم نامی شایسته برای این پروژه انتخاب کنند و تاکنون یک هزار و 500 نام مردم برای شهربازی گرگان پیشنهاد کردند.

 

وی بیان کرد: پروژه بازارچه هفت شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری  پروژه تله کابین از سوی چهار سرمایه گذار اتفاق افتاده است.

 

شهردار گرگان بیان کرد: پروژه سرمایه گذاری ملل نیز  در سال گذشته کلنگ زنی شد و برای اجرای این پروژه در کمتر از سه تا چهار ماه تمامی مجوزات آن صادر شده است.

 

دادبود یادآور شد: سال 1401 فاز نخست مجتمع ملل براساس قول های سرمایه گذاران این پروژه  به بهره برداری می رسد و سال 1404 براساس برنامه ریزی این پروژه به اتمام می رسد.

 

وی گفت: احیای بافت تاریخی از دیگر اقدامات ما است و مردم توقع دارند بیش از این در بافت تاریخی کار شود و امیدواریم یک بافت تاریخی جذاب در کشور شاهد باشیم.

 

شهردار گرگان متذکر شد: در حوزه مدیریت شهری به پروژه های کوتاه مدت بسنده نکردیم و معمولا این نگاه وجود دارد که در یک بازه زمامی پروژه های ما به بهره برداری برسد.

 

دادبود یادآور شد: افق بلند مدت برای شهر گرگان در نظر گرفته شده است و موضوعات متعدد در حوزه های مختلف از جمله ورزشی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1042401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha