تلاش مدیران شهری برای ارتقای سرانه های خدمات عمومی گرگان

غراوی گفت: ملک اراضی و املاک خصوصی برای ارتقای سرانه های خدمات عمومی شهر باید در گرگان اتفاق بیفتد و مدیران شهری باید در این زمینه گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «میرمحمد غراوی» عصر امروز (شنبه 14 فروردین) در دویست و نودمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان اظهار کرد: سال 97 بودجه شهرداری گرگان 250 میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که این بودجه در سالجاری به یک هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان ادامه داد: در سال 97 به بازآفرینی شهری و توسعه حمل و نقل در شهر گرگان که مورد تاکید  وزارت کشور بود به خوبی پرداخته شد و به درستی شهرداری در این زمینه عمل کرد.

 

غراوی یادآور شد: شاهد سرمایه گذاری در حوزه گردشگری در بافت تاریخی گرگان هستیم و اقدامات خوبی در این زمینه رقم خورده است.

 

وی یادآور شد: تملک اراضی و املاک خصوصی برای ارتقای سرانه های خدمات عمومی شهر باید در گرگان اتفاق بیفتد و مدیران شهری  باید در این زمینه گام بردارند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان متذکر شد: ارائه بسته های سرمایه گذاری حتی بر املاک شهرداری و اجرای طرح جامع ترافیکی در گرگان پیگیری های خوبی در شهر گرگان رقم خورد و شاهد افتتاح روگذر سربازان گمنام(عج الله)  در کوتاهر ترین زمان در سال گذشته بودیم.

 

غراوی افزود: امیدواریم قبل از آنکه اعضای شورای شهر جدید با انتخابات سرکار بیاید اقدامات انجام شده در شهر گرگان سر و سامان بگیرد.

 

وی افزود: امیدواریم اعضایی که انتخاب می شوند دلسوز شهر گرگان باشند و بتوانند از محل منابعی که جذب می کنند برای شهر خدمات رسانی کنند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان متذکر شد: شهرداران مناطق در گرگان وظایف سنگینی امسال برعهده دارد و باید تلاش کنند که ماه به ماه بودجه محقق شود تا در نیمه سال 50 درصد بودجه پیش بینی شده محقق شود.

 

کد خبر 1042404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha