خدمات کمیته امداد با هدف توانمند سازی به مددجویان ارائه می شود

حجت الاسلام عالیشاه گفت: توانمندسازی و استقلال اقتصادی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) با نشان دادن راه های کسب درآمد مورد توجه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «بشیرعالیشاه» امروز(14فروردین) در دیدار با «عباسعلی رضایی» فرماندار ساری اظهار کرد: طی سال گذشته با توجه به شرایط کرونا همه کارکنان این نهاد تلاش خود را برای کمک به محرومان بکار بستند.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران به شیوع کرونا و تعطیلی مدارس و اهمیت استفاده از تبلت برای ادامه تحصیل در بستر شبکه مجازی شاد اشاره کرد و افزود: به همه دانش آموزان تحت حمایت در استان تبلت اهدا شد که این اقدام با مشارکت خیران انجام شده است.

 

وی به احداث مسکن برای مددجویان با بیان اینکه ساخت هزار و ۲۰۰واحد مسکن مددجویی در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: یکی از مزایای این مرحله  احداث مسکن، پرداخت 30میلیون تومان بلاعوض بنیاد مسکن است و50میلیون تومان وام است که  دوسال  تنفس دارد.

 

حجت الاسلام عالیشاه گفت: کمیته امداد به مددجویان در بخش های عمرانی، اشتغال، درمانی، اکرام ایتام، فرهنگی و... خدمات ارائه می دهد تا آنها به توانمندی دست یابند.

 

وی بیان کرد: خیران و مردم نوعدوست استان در راستای خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان نقش اساسی ایفا می کنند.

 

فرماندار ساری هم در این دیدار گفت: کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان خالصانه عمل می کند.

 

«عباسعلی رضایی» افزود: کارکنان کمیته امداد همه تلاش خود را در جلب رضایت نیازمندان بکار می بندند که زحمات همه آنها  قابل تقدیر است.

کد خبر 1042409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha