واحدهای داروسازی در البرز با هدف واردات واکسن ظرفیت سازی می شود

شهبازی با اعلام ورود استان البرز به موج چهارم شیوع بیماری کرونا گفت: واحدهای داروسازی در البرز با هدف واردات واکسن ظرفیت سازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» طی ستاد استانی مقابله با کرونا که عصر شنبه ۱۴ فروردین در سالن شهداء دولت استانداری البرز برپا شد گفت: ظرفیت سازی واحدهای داروسازی در البرز با هدف واردات واکسن در دستور کار است. 

 

استاندار البرز با اشاره به اهمیت رعایت بهداشت و مقررات معین شده با هدف مقابله با کرونا افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا استان البرز در مرحله موج چهارم شیوع بیماری کرونا قرار گرفت. 

 

وی با اشاره به اهمیت میزان رشد ترددها، آمار تصادف و جراحاتی که طی ایام نوروز رشد داشته است بیان کرد: وضعیت بسیار نگران کننده است و شاهد فراگیری ویروس جهش یافته هستیم که در این خصوص باید تدابیر لازم اندیشیده شود.

 

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۵۳۹ بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی و بیمارستانی استان البرز تحت درمان هستند بیان کرد: ضروری است مردم نسبت به رعایت قوانین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بیش از همیشه اهتمام داشته باشند.

 

استاندار البرز در پایان این نشست به احصاء مراکز قرنطینه در سطح استان البرز اشاره کرد و ضرورت راه اندازی این مراکز را گامی به منظور آمادگی استان در موج چهارم کرونا برشمرد. 

 

 

کد خبر 1042448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha