راهبرد مدیران برتر طرح ملی فهما استان البرز برای سال ۱۴۰۰/ مسجدی ها پیشگام تحقق بیانیه گام دوم انقلاب هستند

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مهمترین راهبرد کلان مدیران برتر طرح ملی فهما استان البرز برای سال ۱۴۰۰ است، راهبردی که برمبنای آن مسجد تراز اسلامی احیاء می شود.

خبرگزاری شبستان - البرز: سخن گفتن از بلوغ فکری نوجوانان و جوانان مسجدی آسان نیست، چرا که آنان با بهره مندی از یک نگرش آرمانی و الهی در عمل معنای بلوغ فکری را با محوریت مسجد معنا کرده اند و برای درک این منظور باید در میان آنان نشست و برخاست کرد تا بتوان از عمق حرکت آنان آگاهی یافت. 

 

تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مهمترین راهبرد کلان مدیران برتر طرح ملی فهما استان البرز برای سال ۱۴۰۰ است، راهبردی که برمبنای آن مسجد تراز اسلامی احیاء می شود.

 

اندیشه ورزی مهمترین شاخصه فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد 

 

« ناصر مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اهمیت فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال ۱۴۰۰ گفت: یکی از شاخصه های مهم فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد اندیشه ورزی است. 

 

دبیر شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: در جریان رویدادهای متعدد فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد به خوبی نشان دادند که با هم اندیشی در صحنه های مختلف همانند سیل گلیستان و سیستان و بلوچستان و شیوع بیماری کرونا حضور فعال و شایسته دارند. 

 

وی با اشاره به اهمیت همراهی و همبستگی فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: به واقع شاخصه مسجد تراز اسلامی همین همراهی و همکاری بین نیروهای فعال مسجدی است. 

 

رویداد فهما ۲ راهبرد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در سال ۱۴۰۰

 

« حجت الاسلام کاظم شکری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در سال جاری گفت: رویداد فهما ۲ راهبرد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در سال ۱۴۰۰ است. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: برنامه ریزی کوناه مدت و کلان مدت به منظور تحقق اهداف عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد در جهت پیشبرد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب یکی از بسترهای فعالیت در جریان طرح فهما ۲ است. 

 

وی با اشاره به اهمیت تحقق سیاست های راهبردی بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: طرح ملی فهما برگرفته از شعائر و راهبردهای معین شده از بیانیه گام دوم انقلاب است که در راستای این مهم می توان انتظار داشت که بستری از رشد و تعالی نوجوانان و جوانان را در عرصه مسجد شاهد باشیم. 

 

رشد جریان فرهنگی هنری کانون های مساجد در بستر فضای مجازی

 

« حجت الاسلام فراستی» نیز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا به واقع بسیاری از فرصت ها را در عین تهدیدها ایجاد کرد. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصلی مسجد هشتگرد بیان کرد: سوق یافتن بسیاری از برنامه های فرهنگی هنری کانون های فرهنگی هنری مساجد به سمت فضای مجازی از جلمه این فرصت ها است. 

 

وی با اشاره به ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد: کانون فرهنگی هنری مصلی مسجد هشتگرد از گروه سرود قلب های بی قرار بهره مند است که به نوبه خود در جریان برنامه های تشکیلاتی فرهنگی و هنری جایگاه ویژه ای دارد. 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مصلی مسجد هشتگرد خاطرنشان کرد: ظرفیت سازی در جریان تحقق طرح رویداد ملی فهما ۲ در سال جاری زمینه ای برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است. 

 

و اما؛

 

فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با بهره مندی از ظرفیت نیروی انسانی نوجوان و جوان و با هم اندیشی و هدایت امام مسجد سهم ویژه ای در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دارند به ویژه آنکه تکرار تجربه رویداد ملی فهما در قالب فهما ۲ می تواند بستری از رشد و فعالیت فرهنگی را فراهم کند. 

 

 

 

کد خبر 1042451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha