لزوم همکاری شهروندان برای کاهش حجم کاری کادر بهداشت و درمان

میثم با اشاره به اینکه کادر بهداشت و درمان به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی هستند، خواستار همکاری شهروندان جهت کاهش حجم کاری آنها شد.

«یحیی میثم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در خصوص وضعیت بیماری کرونا اظهار کرد: در این روزها همگی پرسنل مجموعه شبکه بهداشت و درمان در حال خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به همشهریان هستند.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک افزود: پرسنل زحمتکش مرکز بهداشت شهرستان اندیمشک با غربالگری، انجام تست‌ها، درمان سرپایی و نظارت‌های مستمر به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمات مختلف پرداخته‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه به صورت ۲۴ ساعته در بخش‌های بستری کرونا و اورژانس حاد تنفسی بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک خدمت‌رسانی صورت می‌گیرد اذعان کرد: همچنین در بخش فوریت‌های ما ۶ کد آمبولانس با شماره تماس ۱۱۵ آماده خدمات‌رسانی هستند.

 

میثم از فداکاری کادر بهداشت و درمان و تحمل و صبر خانواده‌های آنها تقدیر و تشکر کرد و یاد آور شد: تمامی شهروندان باید ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از دید و بازدیدها، برای کاهش حجم کاری کادر بهداشت و درمان تلاش کنند تا بتوانیم از این پیک خارج شویم.

 

کد خبر 1042527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha