سه پروژه عمرانی در سفیدشهر به بهره برداری می رسد

رئیس شورای اسلامی سفیدشهر از افتتاح سه پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سفیدشهر از توابع شهرستان آران و بیدگل طی چهار ماه آتی خبر داد.

«محمدجواد حجتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: سه پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طی چهار ماه آتی در شهر سفیدشهر به بهره برداری می رسد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر سفیدشهر افزود: پروژه نخست، پل روگذر رودخانه فصلی سفیدشهر است که تاکنون حدود ۷ میلیارد ریال تامین اعتبار شده و با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل پایانی آن از سوی اداره کل راهداری استان در حال انجام است.

 

حجتی افزود: پروژه دوم، چمن مصنوعی مدرسه سعدی سفیدشهر است که با پیگیری شورا قرارداد این پروژه در اسفندماه بین اداره کل نوسازی مدارس استان و پیمانکار منعقد شد که ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این پروژه از سوی خیّر و نوسازی هزینه و تامین اعتبارشده و امیدواریم نهایتا تا پایان فصل بهار عملیات زیرسازی و نصب آن به مرحله اجرا درآید.

 

سخنگوی شورای اسلامی سفیدشهردر ادامه اظهار داشت: پروژه سوم، ساختمان درمانگاه قائم سفیدشهر است که ۱۰ میلیارد ریال از دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت تامین اعتبار شده و امیدواریم تا پایان تابستان سال جاری به بهره برداری برسد.

 

حجتی افزود: در اعیاد شعبانیه هم کلنگ زمین چمن مصنوعی شهرداری سفیدشهر یادبود زنده یاد رحیمی پیشکسوت فوتبال سفیدشهر و منطقه کاشان و آران و بیدگل با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال به زمین زده شد که تا عید غدیر به بهره برداری خواهد رسید.

 

رئیس شورای اسلامی سفیدشهر خاطر نشان کرد: در ایام نوروز سال جاری هم ۱۴ عنوان پروژه با ۵۵ میلیارد ریال اعتبار در این شهر به بهره برداری رسید.

 

حجتی در ادامه بیان داشت: مجموع اعتبار مصوب شورای اسلامی سفیدشهر در سال ۹۹ مبلغ ۵۵ میلیارد ریال اعتبار بود که ۳۵ میلیارد ریال از این اعتبار در حوزه عمرانی و ۲۵ میلیارد ریال برای هزینه ای جاری در نظر گرفته شد که در اقدامی جهادی در شورا و شهرداری ۳۵ میلیارد ریال متمم بودجه اختصاص یافت و این مبلغ در مجموع به ۸۵ میلیارد ریال افزایش یافت.

کد خبر 1042528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha