اصناف متخلف در دهلران ۶۲ میلیون تومان جریمه شدند

رئیس اداره صمت شهرستان دهلران گفت: در طرح نظارتی ویژه ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز اصناف متخلف در دهلران ۶۲ میلیون تومان جریمه شدند.

«مرتضی مهدوی» در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: این اداره در طرح ویژه ایام نوروز که از 15بهمن ماه شروع شده، با همکاری دستگاه های متولی با محوریت واحد بازرسی اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان، بازرسی اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی 1500بازرسی  با همت 24 واحد گشت مشترک انجام داده است.

 

وی  تصریح کرد: از مجموع  این تعداد بازدید و گشت، 58 فرم گزارش بازرسی(پرونده) به ارزش 62 میلیون تومان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

 

رئیس اداره صمت شهرستان دهلران گفت: باتوجه به شرایط قرمز کرونایی شهرستان در روزهای  ابتدای ماه فروردین، گشت های در اين خصوص در حال انجام است.

 

مهدوی بیان کرد: در راستای مصوبات ستاد کرونا و وضعیت قرمز شهرستان از نظر شیوع کرونا، با واحدهایی که مصوبات ستاد کرونا را رعایت نکرده برخورد و بر این اساس تعداد 27 واحد صنفی پلمپ شد.

 

مهدوی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی می توانند با شماره تلفن 337255555 و یا سامانه تلفنی ۱۲۴ به طور شبانه روزی برای دریافت شکایت، انتقادات، پیشنهادات و نظارت  تماس برقرار کرده و هر گونه تخلف اقتصادی و صنفی در راستای عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب، گرانفروشی و کم فروشی را از این طریق اعلام کنند.

 

وی تصریح کرد: دهلران ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنفی ثبت شده در سامانه اصناف دارد که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ واحد فعال هستند.

کد خبر 1042551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha