توزیع ۵ هزار غذای گرم و ۱۴۰۰ بسته معیشتی در روستاهای محروم همدان

زبرجدی گفت: ویژه برنامه های بزرگداشت شهادت سردار شهید سلگی در قالب پویش های مختلف مردمی در همدان اجرا می شود.

«علی زبرجدی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: ویژه برنامه های شهادت سردار سلگی طی روزهای (14 الی 20 فروردین) در قالب پویش های مختلف مردمی  در حال اجرا است.

 

دبیر ستاد بزرگداشت سردار شهید سلگی در همدان افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «آب هرگز نمی میرد» ، طرح ختم قرآن کریم توسط فعالان قرآنی استان ، پویش برگزاری جلسات مذهبی و هیئت های حسینی با یاد و نام شهید سلگی، توزیع 1400 بسته معیشتی در روستاهای محروم همدان از اقدامات انجام شده است.

 

وی ادامه داد: توزیع 5 هزار پرس غذای  گرم ویژه نیازمندان در دو شهر همدان و نهاوند، پویش کاشت نهال با یاد حاج میرزا و اهدای ثواب آن به روح شهید، اهدای 14 پارچه جهیزیه به نوعروسان نیازمند، پخت و توزیع نان صلواتی در شهرستان نهاوند، برگزاری شب خاطره با حضور همرزمان شهید از دیگر برنامه های اجرای است.

 

زبرجدی اظهار داشت: تهیه و توزیع 10 هزار بسته فرهنگی ، رونمایی از وصیت نامه شهید و انتشار ویژه نامه سردار شهید از دیگر فعالیت های  اجرای است.

 

وی ویژگی شاخص سردار سلگی و همه سرداران شهید را ولایت‌پذیری عنوان کرد و افزود: سردار اعتقاد راسخی به ولایت داشتند و خود را مطیع محض رهبری می‌دانستند و این درسی برای ماست که خودمان را همیشه سرباز ولایت بدانیم.

 

وی افزود: سردار سلگی دلاوری بزرگ، رزمنده‌ای بی‌بدیل و مردی دردآشنا بود که سال‌ها در خط مقدم نبرد با دشمنان نقشی تعیین‌کننده داشت و بارها تا مرز شهادت جراحاتی سنگین برداشت و از آن پس نیز در پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس لحظه‌ای درنگ نکرد.

 

دبیر ستاد بزرگداشت سردار شهید سلگی در همدان گفت: امروز وظیفه داریم از شهدا برای جوانان الگو بسازیم و اسطوره‌های تاریخ انقلاب را به آنان معرفی کنیم.

 

 

کد خبر 1042578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha