اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با تجلیل از خانواده شهید «رستم آذرنگ»

کیوانی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) شهر هفشجان با حضور در منزل شهید «رستم آذرنگ» از خانواده این شهید والامقام در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم تجلیل کردند.

«محبوبه کیوانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) شهر هفشجان با حضور در منزل شهید «رستم آذرنگ» از خانواده این شهید والامقام در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم تجلیل کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) شهر هفشجان ادامه داد: طرح ملی سه شنبه های تکریم از دهه کرامت سال 99 در این کانون آغاز شده و همچنان در سال جدید نیز ادامه دارد.

 

وی ابراز کرد: آشنایی جوانان با رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس یکی از اهداف برگزاری سه شنبه های تکریم است.

 

به گفته کیوانی شهيد «رستم آذرنگ» فرزند الیاس، ۴ خرداد ۱۳۳۱ در شهر هفشجان از توابع استان چهارمحال و بختیاری به دنيا آمد و در عملیات ‌های مختلف از جمله فتح المبين، فتح بستان و فتح خرمشهر شرکت کرد تا اينكه ۲۸ دی ۱۳۶۵ در عمليات كربلای پنج در منطقه شلمچه بر اثر بمباران شيميایی آسيب ديد که پس از انتقال به بيمارستان به علت جراحت بيش از حد به شهادت رسيد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) شهر هفشجان ادامه داد: شهید «اسفندیار عزيزی» هفشجانی نیز متولد ۱ دى ۱۳۴۴ است که در ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در فاو به شهادت رسید.

 

کد خبر 1042580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha