انتصاب هیات بازرسی انتخابات شهرستان آران و بیدگل

طی حکمی از سوی رئیس هیات بازرسی انتخابات استان اصفهان، رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان آران و بیدگل منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، رئیس هیات بازرسی انتخابات استان اصفهان در احکامی جداگانه رئیس و اعضای هیات بازرسی انتخابات شهرستان آران و بیدگل در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را منصوب کرد.

 

ایوب درویشی در این احکام «ابراهیم آقابیگی»، «حسن اربابی» و «سید علی قدرتیان» را با استناد به تبصره ۹ ماده ۳۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و ماده ۶۹ انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا به ترتیب به عنوان رئیس، دبیر  و عضو هیات بازرسی این دوره از انتخابات منصوب کرد.

 

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری آران و بیدگل  در این خصوص اظهار داشت: بررسی دقیق روند برگزاری انتخابات و حصول اطمینان از انجام صحیح، به‌موقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی انتخابات از وظایف هیات‌ بازرسی انتخابات این شهرستان است.

 

ابراهیم آقابیگی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم هیات بازرسی انتخابات در شهرستان آران و بیدگل امانت داری و رعایت اصل بی‌ طرفی در فرایند انتخابات است.

 

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مصادیق غیرمجاز تبلیغات انتخاباتی از سوی داوطلبان، نامزدها، ستادها و هواداران آنها برابر موارد ذکر شده در قانون و آیین‌نامه‌های اجرایی در حوزه انتخابیه می‌توانند از طریق شماره تماس ۰۳۱۵۴۷۵۴۱۴۱ موارد تخلف را به هیات بازرسی انتخابات شهرستان آران و بیدگل گزارش دهند.

 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در تاریخ ۲۸ خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

کد خبر 1042603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha