۲ هزار و ۸۳۱ عملیات آتش نشانی در کاشان اجرا شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمني کاشان از اجرای ۲ هزار و ۸۳۱ عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی طی سال گذشته در این شهر خبر داد.

محمدعلی پیراسته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: در طول سال گذشته ۲ هزار و ۸۳۱ عملیات آتش نشانی و خدمات ایمنی از سوی آتش نشانان کاشانی اجرا شده است.

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمني شهرداري کاشان افزود: در سال ۱۳۹۹ تعداد  ۸۲۶ مورد آتش‌سوزی و ۲ هزار و چهار حادثه در شهرستان کاشان به وقوع پیوسته است و آتش نشانان طی عملیات های صورت گرفته در مجموع جان ۷۰۴ نفر را نجات دادند.

 

پیراسته خاطر نشان کرد: مهم ترین علل آتش‌ سوزی ‌های رخ داده در سال گذشته ، اتصالي برق وبی احتیاطی در افروختن آتش و نشت مایعات قابل اشتعال و بیشترین آمار حرائق مربوط به آتش سوزی تصرفات مسکونی ، ضایعات و فضای سبز بوده است.

 

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمني شهرداري کاشان بیان داشت: در مجموع طی سال گذشته ۸۷ هزار و ۵۷۶ مورد تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی ثبت شده است. 

 

پیراسته افزود: در حوادث و حرائق  سال گذشته ۱۹۰ نفر مصدوم و ۳۲ نفر فوت شده اند که ۱۶ نفر از فوتی ها مربوط به تصادفات خارج از محدوده  شهری و عملیاتی سازمان بوده است.

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمني شهرداري کاشان  افزود: آمارحوادث و آتش سوزی ها حاکی از این است که بیشترین حرائق و حوادث در محدوده ساعت ۱۸ تا ۲۲ به وقوع پیوسته است.

کد خبر 1042658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha