افزون بر هزار بسته گوشت نذری بین کانون های مساجد گیلان توزیع می شود

حجت الاسلام رضوانی نژاد از توزیع هزار و ۲۰۰ بسته گوشت نذری بین خانوارهای نیازمند تحت پوشش کانون‌‌های مساجد گیلان خبرداد.

حجت‌الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به اجرای چهارمین مرحله از توزیع گوشت گرم نذری بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان اظهارداشت: به مناسبت گرامیداشت ماه شعبان و در آستانه فرا رسیدن ماه رمضان، بسته‌های نذری گوشت گرم گوشفندی بین نیازمندان  تخت پوشش کانون‌های مساجد استان توزیع می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه این بسته‌های مواساتی در قالب کمک‌های مومنانه از هفته آینده توزیع می‌شود گفت: در چهارمین مرحله هزار و ۲۰۰ بسته گوشت به خانوارهای نیازمند با همکاری موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) قم اهدا می‌شود.

 

وی شرایط کانون‌های دریافت کننده بسته‌های مواساتی یا گوشت گرم گوسفندی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: در هر مرحله از توزیع بسته‌های گوشت و کمک‌های مومنانه، تعدادی از کانون‌های استان متصدی توزیع بین نیازمندان می‌شوند که در این مرحله کانون‌های دارای مجوز الکترونیک با امتیاز پنج تا ۱۰ هزار امتیاز، توزیع بسته‌ها برای خانواده‌های نیازمند پیرامون مسجد را بر عهده دارند.

 

رضوانی‌نژاد اظهارامیدواری کرد با کمک خیرین امکان جذب و توزیع بسته‌های مواساتی برای تمام نیازمندان تحت پوشش کانون‌ها در سراسر استان فراهم شود.

 

وی با بیان اینکه در مرحله سوم هزار و ۶۰۰ بسته گوشت گرم با اولویت زنان سرپرست خانوار عضو کانون‌های مساجد و مراکز حمایتی توزیع شد تصریح کرد: در مرحله اول و دوم سهمیه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان افزون بر ۲ هزار بسته گوشت گرم بود.

 

وی امیدآفرینی، تقویت روحیه مشارکت، تقویت فرهنگ دینی و دستگیری از نیازمندان در شرایط شیوع ویروس کرونا، ترویج فرهنگ انفاق، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ‌ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌ های فرهنگی و هنری مساجد از طریق جمع‌‌آوری و توزیع نذر قربانی را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

 

 

کد خبر 1042661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha