آخرین مهلت ثبت نام برای جذب سرباز معلم ۱۹ فروردین است

ابری با بیان اینکه زمان ثبت نام اولیه (اینترنتی) متقاضیان از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۹ فروردین ماه سال جاری می باشد و این زمان تمدید نخواهد شد، گفت:مدت خدمت سرباز معلم ۲۴ ماه کامل بوده و هیچ گونه کسر خدمت قابل قبول نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «علی ابری اول» امروز(۱۵ فروردین) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متقاضیان واجد شرایط ثبت نام در طرح سرباز معلم که دارای مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس (با اولویت فوق لیسانس) می‌باشند، می‌توانند در رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش مناطق و شهرستان های خراسان رضوی در صورت دارا بودن شرایط مندرج در سامانه ثبت نام نمایند گفت: این افراد بایستی پس از ثبت نام با همراه داشتن اصل مدارک اعلام شده به امور اداری و تشکیلات اداره آموزش و پرورش شهرستان یا منطقه مورد تقاضا مراجعه نمایند.

 

معاون پژوهش آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه زمان ثبت نام اولیه (اینترنتی) متقاضیان از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۹ فروردین ماه سال جاری می باشد و این زمان تمدید نخواهد شد، گفت:دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس(با اولویت فوق لیسانس) در رشته های مرتبط با طرح طبقه بندی مشاغل و برخورداری از سلامت کامل جسمی، روحی و روانی متناسب با شغل معلمی از اصلی ترین فاکتورهای مورد نیاز برای جذب سرباز معلم است.

 

ابری ادامه داد: متقاضیان دارای برگه اعزام اول تیر، یکم مرداد و اول شهریورماه ۱۴۰۰ که دارای کسر خدمت و غیبت نباشند می توانند در فرآیند جذب سرباز معلم شرکت نمایند.

 

وی تاکید کرد: مدت خدمت سرباز معلم ۲۴ ماه کامل بوده و هیچ گونه کسر خدمت قابل قبول نیست، سرباز معلمان در حین خدمت مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند و جذب و بکارگیری سرباز معلمان صرفا در کلاس های آموزشی مناطق کمتر توسعه یافته امکان پذیر می‌باشد و بکارگیری در ادارات و مدارس شهری ممنوع است.

 

معاون مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار داشت: داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در فرآیند جذب سربازمعلم برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ می توانند به پورتال امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش خراسان رضوی به آدرس edari-razavi.medu.ir مراجعه نمایند.

کد خبر 1042719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha